iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb je de origineel simkaart nog ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone uit Frankrijk
Hoi,
Heb je de origineel simkaart nog ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee heb geen orginele simkaar meer
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik hem
|
|
|||
|
|||
You can find as follow the complete details of your iPhone:
Type: Value: IMEI 01242****** Serial Number 88038Z*** Part Description IPHONE 4 16GB BLACK Product Version 6.1.3 Coverage Status Out of Warranty Coverage End Date First Unbrick Date 28/09/10 Last Unbrick Date 28/09/10 Next Tether Activation Policy Description France Orange. Lock Status Locked |
|
|||
|
|||
Kan ik de iphone niet ergens unlocken gratis ?
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Helaas Orange netwerk van Frankrijk is moeilijk te unlock en zeker gratis kan helemaal niet |
|
|||
|
|||
Pff oke dank je voor alle hulp!
|
|
|||
|
|||
Ik heb even een vraag. Sinds deze week een Iphone 4GB ontvangen bij verlenging van mijn abonnement. Het IMEI nummer heb ik gecheckt via imei.info. Die geeft aan dat deze simlock vrij is. Is deze info betrouwbaar?
De provider is Ben/T-mobile. Ik heb hem nog niet uit de verpakking gehaald. Ik las in een ander topic dat T-mobile zijn toestellen levert zonder simlock. Klopt dit? Op de achterkant van de verpakking staat namelijk; * Het gebruik van deze iPhone is onderworpen aan de bepalingen van uw serviceaanbieder, waaronder mogelijk beperkingen blabla... Hartelijk dank alvast! |
|
|||
|
|||
tmobile heeft sinds de Iphone 4 introductie geen simlock meer.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie. Mijn moeder neemt hem evt. over, vandaar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4 uit Duitsland gekocht en hij is ge-sim locked. Ik ben op de site van t-mobile Duitsland geweest en het IMEI nummer ingevoerd maar nu heb ik de gegevens van de eerste eigenaar nodig en die heb ik niet De site zecht wel dat de iphone gratis ge unlocked mag worden.
Kan iemand mij helpen... |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4s in zweden gekocht ik kan geen nederlandse provider gebruiken omdat hij gesimlocked is ik kan de telefoon wel gewoon gebruiken alleen als ik een nederlandse sim erin doe blijft hij vragen om de orginele ik kan wel alles opzoeken in de telefoon wie kan mij helpen???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb recentelijk een Iphone gekocht waarvan ik dacht dat 'ie nieuw was... Was nog niet geactiveerd namelijk. Blijkt nu, dat er een simlock op zit, en dus ook niet geactiveerd kan worden!
Hoe kan ik dit omzeilen/oplossen? |
|
|||
|
|||
Marcus PM mij je imeinummer dan check ik wat de mogelijkheden zijn
|
|
|||
|
|||
PM mij even je IMEI, dan bekijk ik de mogelijkheden voor je. Gr.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Bell iphone4 uit Canada en om deze simlockvrij te maken moet ik 90 dollar betalen. Is er een betere en goedkopere methode?
|
|
|||
|
|||
nee jammer genoeg niet.
de softwarematige unlock is nu de "holy grail" voor een heleboel mensen die ook een simlock hebben. |
|
|||
|
|||
Ik had al gelezen dat Bell heel dwars is.
Nouja, dan wordt het een soor ipod touch. ;-) |
|
|||
|
|||
Zou graag m'n iphone sim lock vrij willen maken. Heb het nummer bijdehand. Wie kan checken of die eenvoudig te unlocken is?
|
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|