iPhone 4 simlock vrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb je een mailtje gestuurt mbt Austria Hutchinson Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door phoneiam Goedenmiddag, Ik ben van plan een 2de hands iPhone te gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone
ik heb je een mailtje gestuurt mbt Austria Hutchinson
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@senna22 bedankt dat is precies wat ik wilde weten
|
|
|||
|
|||
maar voordat je hem koopt zou ik eerst even het imeinummer laten checken door Inemesis of door mij.
Dat voorkomt veel problemen met simlocks. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, voordat ik hem koop zal ik gebruik maken van uw aanbod, vriendelijk bedankt!
|
|
|||
|
|||
hier is mijn imeinummer 012541005948772
|
|
|||
|
|||
Rezzi, ik heb je zojuist een PM gestuurd.
|
|
|||
|
|||
hoi ik ben kevin en heb juist het zelfde probleem ik vraag me af of je ondertussen al een oplossing hebt gevonden die ik ook zal kunnen toepassen vriendelijke groeten kevin kaanen
|
|
|||
|
|||
Kevin pm mij je imei dan check ik of er een oplossing is.
|
|
|||
|
|||
Imei 012427008264211
|
|
|||
|
|||
mij imei 776789900--====
Laatst gewijzigd door rezzi; 09-05-13 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Ik zou m'n IMEI hier niet open neerzetten maar wie ben ik
|
|
|||
|
|||
Kevin, dank voor je IMEI. Ik ga even kijken wat ik voor je kan betekenen.
|
|
|||
|
|||
Verwijder dat IMEI-nummer maar, zoals @Bubbly al schreef. Je kan ook eens op onderstaande website gaan kijken voor een IMEI-unlock. Dan krijg je ook een idee van de kosten voor een IMEI-unlock Die website is van een voormalig lid van het Chronic Dev Team (Tnx @Wally voor de tip):
ChronicUnlocks Bij de iPhoneclub kan je ondertussen ook terecht voor een IMEI-unlock: http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...ervice-phone-4 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-05-13 om 11:44. Reden: Syntax |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 4 gekocht met een simlock van KPN op. ikzelf ben van belgie. kan ervoor gezorgd worden dat mijn belgische simkaart in de iphone kan? bedankt!
Laatst gewijzigd door iphonequest123; 14-05-13 om 15:57. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Echt? Weet je mss dan hoe het komt dat de iphone mijn simkaart niet vind?
Ik heb de iphone terug naar fabrieksinstellingen gezet en nu moet ik die terug activeren. Ik krijg deze niet geactiveerd... Ik kan een taal, een land en een internetverbinding kiezen en dan duw ik op 'verder' en dan krijg ik de melding 'we're sorry, we are unable to...' en 'please try again later, or contact customer service'. Alvast bedankt voor het snelle checke derjuist! |
|
|||
|
|||
iphone 4 simlock door welke provider ?
Ik heb een andere iPhone 4 retour gehad van apple customer care omdat de oude niet te maken was , echter nu kom ik erachter dat het toestel dat ik van hun retour heb gekregen niet sim-lock vrij is ?! Erg raar maar waar.
Hoe kom ik er achter waar deze telefoon vandaan is gekomen en welke provider het is die de telefoon simlocked ? Thanks ! |
|
|||
|
|||
provider check
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 4S van iemand uit de UK overgenomen. Nu blijkt dat deze simlock heeft vanuit Orange UK. Heb geprobeerd mijn Telfort sim te gebruiken maar krijg boodschap dat telefoon alleen competible simkaarten van bevoegde leverancier kan gebruiken om te activeren. Kan iemand mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
hulp gevraagd, iphone 4, jailbreak, sim card, simlock verwijderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken | sadocan | Unlock | 6 | 22-01-12 17:09 |
Iphone 3g Simlock vrij maken | jelle956 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-11-10 22:11 |
Simlock vrij maken iPhone 2G T-mobile | richard250 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-07-10 19:16 |
Iphone 3G Simlock vrij maken | keesdr | Archief | 1 | 06-11-09 12:03 |
iPhone 3G: UK Iphone legaal simlock vrij maken | DeBar0n | Unlock | 4 | 16-09-09 17:35 |
|
|