Apple Iphone 4s problemen met unlocken en sim etc discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik heb in het buitenland een Iphone gekocht via een vriend van me daar. Alleen als ik mijn sim in doe zegt ie dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Iphone 4s problemen met unlocken en sim etc
Goededag, Ik heb in het buitenland een Iphone gekocht via een vriend van me daar. Alleen als ik mijn sim in doe zegt ie dit
" De simkaart die in deze iPhone is geplaatst wordt niet ondersteund. De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag uw aanbieder om de iPhone te ontgrendelen. Neem contact op met Apple voor meer informatie." Ik neem aan dat het dan een simlock op zit of wat dan ook. Ik heb hem dus helemaal gereset dus ik zit nu in de setup en ik kom niet verder. Kan iemand mij helpen hiermee. En mij uitleggen wat dit allemaal betekend? ik ben een leek met Iphone. ik ben gewend aan android. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik op welke provider hij gelocked is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
als je op het eerste scherm wat je ziet als je 1 x op de homeknop hebt gedrukt op het rondje met de i drukt dan krijg je je imeinummer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
druk eerst op de bovenste knop en dan 1 x op de homebutton.
in dat scherm zonder dat je hem unlocked zie jet het rondje met de i erin |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlocken met R-Sim | Dabo007 | Unlock | 4 | 13-05-14 16:14 |
iPhone 5: iPhone 5 sprint unlocken met R-sim | ravinm33 | Unlock | 4 | 29-12-13 12:01 |
iPhone: Problemen met jailbreaken en unlocken Iphone. | Brendanoz | Jailbreak | 0 | 03-10-09 19:11 |
iPhone 3G unlocken met X-SIM | O.G. | Archief | 1 | 17-07-08 21:50 |
Problemen met unlocken Iphone,, raar probleem!?! | Diageo | Unlock [archief] | 15 | 10-12-07 18:06 |
|
|