Van welk netwerk is de simlock van mijn toestel discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via marktplaats een schitterende 3gs op de kop weten te tikken. Het toestel was bricked en na wat dingen proberen met redsnow en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Van welk netwerk is de simlock van mijn toestel
Ik heb via marktplaats een schitterende 3gs op de kop weten te tikken. Het toestel was bricked en na wat dingen proberen met redsnow en ultrasnow is het toestel bruikbaar. Alleen zou graag ik het toestel volledig simlock vrij willen maken. Ik was benieuwd hoe ik er achter kom van welk netwerk deze lock is.
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt
Ik heb gelijk even gekeken en zie er best interessante informatie staan.... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 februari 2014 om 14:31 ---------- Mijn toestel heeft waarschijnlijk een simlock van T-Mobile Duitsland |
|
|||
|
|||
de webiste voor dat soort info voor nu even niet meer mogelijk . Wel betaald...op dit moment, terwijl we deze info altijd gratis hebben weggegeven, is dat niet meer mogelijk...
we zijn weer bezig om ergens vandaan de informatie te snoopen.
Revenge of the nerd.. Laatst gewijzigd door iNemesis; 25-02-14 om 18:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone 5 schakelt niet van Wi-Fi naar G3 netwerk bij geen ontvangst Wi-Fi. | cesselbrugge | iPhone algemeen | 0 | 27-12-13 13:13 |
iPhone 4S: Unlocken (weet niet uit welk land toestel komt) | Loith | Unlock | 6 | 24-10-12 18:42 |
Reservekopie van ene toestel naar andere toestel? | deaapdaar | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 19:06 |
Simlock vrij toestel, krijgt simlock door Jailbreak? | Rub3n | Archief | 4 | 27-02-10 11:22 |
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? | Lukadegier | iTunes | 2 | 02-02-09 16:13 |
|
|