Unlocken zonder provider te weten discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Lezers, Is er iemand die mij kan helpen door voor mij te kunnen achterhalen van welke provider mijn gekregen iphone is? Ik wil deze graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken zonder provider te weten
Lezers,
Is er iemand die mij kan helpen door voor mij te kunnen achterhalen van welke provider mijn gekregen iphone is? Ik wil deze graag unlocken maar om te weten wat dit kost moet ik eerst weten welke provider deze iphone gelocked heeft. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
beset PDV,
Stuur mij maar het imei nummer of serienummer dan kan ik het voor je achterhalen.
|
|||
|
|||
iNemesis ik heb je een pm gestuurd.
|
|
|||
|
|||
ik heb hier ook een Iphone 4S met een simlock.
weet ook niet welke provider hij heeft. hoe kan ik die simlock eraf krijgen ? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
mij even je imei nummer sturen zoek ik hem even voor je op
|
Labels |
iphone4s, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: Unlocken, geen idee welke provider | MartjeNijhuis1974 | Unlock | 1 | 12-12-12 02:09 |
iPhone 4: unlocken van duitse provider | jeroenkeij | Unlock | 6 | 12-10-11 17:55 |
iPhone 1e gen.: Unlocken zonder te weten welke FW is geïnstalleerd | fruchtvlees | Unlock | 5 | 03-10-11 20:11 |
iPhone 4: Provider te weten komen van gelockte Iphone 4 | cupidoke | Unlock | 4 | 17-03-11 16:59 |
|
|