Provider te weten komen van gelockte Iphone 4 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me vorige week een Franse Iphone 4 gekocht. Op het scherm staat enkel het logo van Itunes dat ik deze moet aansluiten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Provider te weten komen van gelockte Iphone 4
Ik heb me vorige week een Franse Iphone 4 gekocht. Op het scherm staat enkel het logo van Itunes dat ik deze moet aansluiten op de pc. Maar het activeren mislukt doordat ik niet de juiste microsimkaart heb. Kan ik ergens op enige manier toch te weten komen welke baseband ik heb én bij welke provider (het toestel komt uit frankrijk) ik moet zijn voor een microsim te bestellen, eventueel via EMEI? Op de doos is het etiket met het modelnummer etc afgescheurd.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
enige manier is hacktiveren, en dan via imei opvragen. Dus jailbreaken met een tool die hem ook gelijk mee activeert, en dan de imei gebruiken om het uit te zoeken, zijn diverse sites die dat doen kost je ongeveer 10 euro.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Via gsmfather kost het omgerekend 1,5 euro voor een imei check geloof ik. |
|
|||
|
|||
Ach ja , er zijn al genoeg mensen die mij weten te vinden, eentje kan nog erbij .
Stuur maar het imei via PMetje zoek het wel weer een keertje uit !
|
|||
|
|||
aan de onderkant van de simkaart houder kan je de imei nr terug vinden en serial
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4, binnen komen van sms | FlexX | iPhone algemeen | 0 | 01-01-11 13:13 |
Kleuren van google agenda overeen laten komen met iPhone/wijzigen van kleuren | joey.niftrik | iTunes | 1 | 08-11-10 20:13 |
iPhone: onbekende provider, hoe achter te komen? 3gs new bootrom | zuhoor | Jailbreak | 10 | 07-07-10 22:45 |
Hoe nummers van simkaart van andere provider op Iphone ?? | j.junior | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 15:40 |
|
|