verizon gelockt discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Help, Iphone 4s gekocht nieuw maar Verizon gelockt apple schijnt die niet te ondersteunen en zeggen de carrier te contacteren. Alleen die mannen hebben geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verizon gelockt
Help, Iphone 4s gekocht nieuw maar Verizon gelockt apple schijnt die niet te ondersteunen en zeggen de carrier te contacteren.
Alleen die mannen hebben geen mail en ik denk dat bellen naar ginder ook geen optie is gezien de lange wachttijden en dan vermoed ik een dure verbinding. Had hier al een gelijkaardige topic gezien maar die discussie was gesloten en er stond geen verdere uitleg bij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
verizon is gewoon te unlocken via imei nummer !
|
|
||||
|
||||
Excuses. Dacht dat dit toestel te koop stond.
|
|||
|
|||
iphone 4s: verizon gelockt
|
|
||||
|
||||
waarom niet gewoon een imei unlock ? dan heb j geen simkaart uit de usa meer nodig om te activeren ...
|
|
|||
|
|||
vraagt steeds orgineel simnummer imei unlock gaat niet
maar ik ben er natuurlijk ook niet zo goed in thuis misschien ligt het aan mezelf |
|
||||
|
||||
als je de iphone op blokkeren drukt dus powerbutton indrukken dan krijg je een ! teken op je scherm druk daar eens op dan krijg je je imei nummer te zien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gelockt (icloud) | valencio | iPhone algemeen | 35 | 20-06-14 20:35 |
iPhone 3G: Iphone 3G gelockt op AT&T | RivalMarco | Unlock | 7 | 01-11-11 20:46 |
iphone 2g gelockt | robinvel | Archief | 1 | 14-10-09 20:08 |
Unlock probleem 1.0.2. gelockt | jdenijs | Unlock [archief] | 3 | 08-11-07 12:03 |
|
|