vast in unlock screen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n iPhone (1.1.4) is nogal gecrashed na het afsluiten van Orb. Ik zit nu vast in het unlock scherm. Als ik de slider gebruik kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vast in unlock screen
M'n iPhone (1.1.4) is nogal gecrashed na het afsluiten van Orb. Ik zit nu vast in het unlock scherm. Als ik de slider gebruik kom ik opnieuw in het unlock scherm. Resetten heeft niet gewerkt. Ik heb niet zo'n zin in een restore. Een tijdje geleden las ik, volgens mij hier ergens, aanwijzingen voor als de iPhone crashed en niks meer doet. Met die aanwijzingen is het niet nodig opnieuw te restoren. Ik kan alleen de aanwijzingen nergens vinden. Weet iemand in welk bericht/topic ze staan of heeft iemand tips? Zou ik erg op prijs stellen. Alvast bedankt!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik het zelfde probleem heb..
ik heb alleen geen antwoord :S |
|
|||
|
|||
Da's dan balen. Ik kwam er niet uit en heb een restore gedaan. Succes ermee.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb hem ook net gerestored xD
lolz |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: help zit vast op 3.1.2 hangt en heb unlock nodig | kaas90 | Unlock | 1 | 30-06-10 21:31 |
Agenda items op Slide 2 Unlock Screen | nellis | Jailbreak apps en thema's | 10 | 18-07-09 14:09 |
Disable auto shut off bij het slide to unlock screen | Skyhaq | Unlock | 0 | 08-07-09 18:36 |
Iphone loopt vast na Unlock 1.1.4 | ALVA | Unlock [archief] | 3 | 03-05-08 23:17 |
unlock gelukt, nu home screen steeds terug | maarten85 | Unlock [archief] | 24 | 18-03-08 16:33 |
|
|