Iphone 4 32 GB Activeren discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte Leden Vier maanden geleden heb ik een iphone 4 32 GB gekocht en naar alle tevredenheid gebruikt Nu echter heb ik een iphone 5, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 32 GB Activeren
Geachte Leden
Vier maanden geleden heb ik een iphone 4 32 GB gekocht en naar alle tevredenheid gebruikt Nu echter heb ik een iphone 5, dus de iphone 4 wilde ik verkopen Toen ik de iphone 4 kocht heb ik hem opnieuw ingesteld zonder te wissen Nu echter heb ik hem totaal gewist ,en ja nu is het probleem dat de iphone gekoppeld staat aan een apple id Weg gooien dan maar want ik kan er niets mee De vorige eigenaar weet geen id want hij heeft de telefoon van zijn baas gekregen Navraag bij de baas geen resultaat Heeft vorig jaar een party iphones gekocht in een verkoop Faiisement dus niet te achterhalen Kun je hier nog wat mee, of niet Graag een bericht Groet van Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als er al een omweg/oplossing is (volgens mij niet), mag dat volgens mij hier niet besproken worden (iCloud locks zijn er niet voor niets, hoe vervelend ook als je hier mee een kat in de zak blijkt te hebben)
|
|
||||
|
||||
er is gewoon een bypass voor een iphone 4 alleen heb je geen signaal meer en als je een restore doet zal hij weer geblokkeerd worden
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g activeren | Jordi91 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 01:16 |
iPhone Activeren | Gkidstyle | Archief | 1 | 05-09-09 15:02 |
Iphone 3g 3.0 activeren | GK1989 | iPhone algemeen | 6 | 24-06-09 21:51 |
Activeren iPhone 1.1.1 ! | Jappe | Archief | 8 | 19-10-07 18:55 |
|
|