Brick discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteravond 2.0 volgens stappenplan van iphoneclub doorlopen, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Kan iemand me een stappenplan sturen, hoe ik mijn baksteen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Brick
Gisteravond 2.0 volgens stappenplan van iphoneclub doorlopen, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Kan iemand me een stappenplan sturen, hoe ik mijn baksteen om kan toveren tot een iphone 2.0?
Status nu: ziphone en ibrick geven de melding dat ik eerst in itunes moet restoren, maar omdat ie niet herkend wordt in itunes, is dat een beetje lastig... Wie o wie helpt me uit de brand? Bvd! Groet, Dem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
euh, Ziphone voor 2.0? geen wonder dat het bricked
Krijg je hem wel in DFU? dan nogmaals de stappen doorlopen zoals je ze hier kan vinden (stappenplan). Maar wel eerst rustig en goed lezen, niet klikkerdeklik doen zonder te weten waar je moet klikken. |
|
|||
|
|||
volgens mij is DFU ook het probleem. schakel je iphone eens helemaal uit.
steek de iphone kabel erin terwijl je de home knop ingedrukt houdt. hierna moet je itunes hem herkennen en kan je hem herstellen met je eigen gemaakte firmware. |
|
|||
|
|||
Hij staat in DFU idd, maar jullie hints had ik al een paar keer uitgeprobeerd, zonder succes..
En nee, geen ziphone voor 20 gebruikt. Maar om na alle mislukkingen, toch nog contact met het beestje te krijgen, ook zonder succes dus.. |
|
||||
|
||||
En dan maar geen 2.0 en nu weer 1.1.4. er op zetten?
Simpel te doen, download 1.1.4 uit de wiki hier, alt restore klikken en 1.1.4. bestand selecteren (ik zie dat je Mac gebruikt). Omdat ik van het weekend in een foutje mijn iPhone in restore heb gezet heb ik dit ook gedaan zondag ochtend (4.15 uur, na een feestje ) Echt een fluitje van 0,01. |
|
|||
|
|||
had fw 114 al gedownd, maar zonder herkenning in itunes valt er weinig te herstellen natuurlijk.. Zat er maar een reset knop ergens..
Zijn er leuke feestjes in H'sum ja? ;-) |
|
||||
|
||||
Al geprobeerd op een andere pc/mac?
Wellicht dat er dan iets wakker geschud word?! |
|
|||
|
|||
Zit nu achter PC, maar ga het straks zeker nog even proberen achter m'n Mac. Of het wat uithaald, vrees van niet..
Anders gaat er voor het fixen betaald worden, denk ik.. |
|
||||
|
||||
Feestje was niet in Hilversum
Maar als je het .ipsw bestand selecteert in iTunes (met ALT-restore) herkend hij het niet??? Alt-restore is op de Mac, voor windows moet je ff kijken welke knop je moet hebben. Als iTunes het .ipsw (= restore) bestand niet herkend is er denk ik iets mis met je iTunes, misschien is dat wel de oorzaak van alle problemen die je nu hebt. Wellicht i.d.d. even testen bij een ander of het daar wel lukt. Als je in de buurt woont ben je welkom hoor (kost niet zo veel hoor ) |
Labels |
114, brick, iphone 2.0, pwnd, upgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Brick? | vicvicky | iPhone algemeen | 3 | 16-06-09 19:00 |
Brick | ijs_87 | Unlock [archief] | 49 | 14-04-08 22:49 |
(BL 3.9)Brick na 1.1.2 anysim? | juulie | Unlock [archief] | 8 | 05-02-08 22:19 |
wanneer is een brick een brick? | traveller | Archief | 11 | 21-10-07 00:50 |
|
|