yiPhone van GeoHot discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) George Holz aka Geohot schrijft op zijn blog het volgende Citaat: SATURDAY, JULY 12, 2008 iPhone 3G Unlocked? Post beta 4, the ramdisk hack stopped ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
yiPhone van GeoHot
George Holz aka Geohot schrijft op zijn blog het volgende
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 13-07-08 om 09:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon cool, ziet der dus naar uit dat het echte competitie wordt waarbij zibri al uitgeschakeld is.
|
|
||||
|
||||
Cool dit is leuk
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Het antwoord van het Dev-Team op Geohot zijn yiPhone
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helemaal gelijk. Het kan beter wat langer duren dan dat we een programma krijgen wat wat je iPhone een Brick maakt. Ik wacht wel op het Dev Team (Als ik een iPhone 3G weet te bemachtigen in Zwitserland)
|
|
||||
|
||||
Maakte de release van Geohot een brick van de iPhone? Neen! Zo is die van mij op de dag van de 4,6 exploit geunlocked Ik dank hem er nogsteeds voor. Nee ik ben duidelijk voor Geohot, hij noemt een datum en dat is teminste duidelijk. En als men zekerheit wil moeten ze maar even wachten op het dev team. Je maakt van je iPhone een brick omdat je dingen niet goed doet. Als je alles doet zoals het hoort gaat het wel goed, dus kom maar op met die unlock dan ga ik mijn 3G wel halen
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 13-07-08 om 17:08. Reden: dag met ch? :p wtf |
|
|||
|
|||
Welke Datum noemt hij dan ?
zie nergens een datum |
|
||||
|
||||
het wordt dus een strijd der titanen
|
|
||||
|
||||
Kijk is naar de aflopende klok zou ik zeggen en ga rekenen
|
|
|||
|
|||
hier kan je alle reacties van het dev team zien op post op hun blogs
Disqus | iphonedev zag allen maar rare tekens in safari en geen getallen, heb de site even in firefox geopend en nu zie ik het aftellen wel, sorry Laatst gewijzigd door macfreaker; 13-07-08 om 17:35. |
|
||||
|
||||
haha vet, nog zo'n 48 uur en dan zou hij (als hij zich aan zn woord houdt) zijn eigen tool uitbrengen... betekent in ieder geval dat we voor het einde van de week nog op 2.0 zitten
|
|
||||
|
||||
Mmmm, ik heb liever een goed werkende dan een team dat van de daken wil schreeuwen dat ze de 1e zijn, Ziphone en later blijkt dat er toch wat schadelijke bijwerkingen aan de hack zitten. Ruzie onderling lijkt me nadeliger voor de snelheid en de release tijd.
|
|
|||
|
|||
ik heb nooit ergens last van gehad met de ziphone unlocks.
vind het wel leuk die strijd zo.als geohot eerder met zijn lock uit komt probeer ik die. en als de die van het dev team dan betrouwbaarder is restore ik hem toch gewoon weer en probeer ik dan die unlock |
|
|||
|
|||
Als ik sommige reakties lees op die blog draait mn maag gewoon om. Mensen die domweg eisen dat die software per direct beschikbaar gesteld word omdat ze er recht op menen te hebben... Dat iedereen met smart op een unlocktool zit te wachten moge duidelijk zijn, maar de kwaliteit hiervan lijkt me toch belangrijker dan het moment van beschikbaar stellen...
|
|
||||
|
||||
Mensen zijn net beesten
|
|
||||
|
||||
Hier George zen auto
outfront.JPG (image) tv.JPG (image) compute.JPG (image) bed.JPG (image) George was wel de man achter de 1st gen iPhone unlock, hij was het beste lid van het Dev Team; goed dat hij weg is... Nu hebben we 2 goede teams en binnenkort 2 goede tools, een voor de ongeduldigen, die wel upgrades zal krijgen als er bugs inzitten (die YiPhone dus) en 1tje voor de mensen die 100% zeker willen zijn, Pwnage dus van het Dev-Team. |
|
|||
|
|||
Over 30 uur word de tool gereleased |
|
|||
|
|||
Naar mijn berekeningen nu nog iets meer dan een half uur
|
|
||||
|
||||
kan de tijd niet zien in safari en ook niet in firefox
zal dan om 18hr ook eens gaan piepen
|
||||
|
||||
Dan moet hij de website nog handmatig aanpassen.
Ik weet niet of geohot daadwerkelijk iets gaat doen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is Rubyra1n de nieuwe jailbreak tool van Geohot? | IpodDemon | Jailbreak | 1 | 29-12-10 23:04 |
yiPhone Timer gekraakt! | basboy | Archief | 17 | 14-07-08 15:05 |
bootloader van 4,6 nr 3,8 door geohot | truckdiver | Archief | 1 | 13-02-08 20:04 |
|
|