Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij werkt nu dus wel met 2.2, alleen wanneer je 2.2 jailbreakt werkt de Y3G weer niet ? En nog even iets, ik las dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hij werkt nu dus wel met 2.2, alleen wanneer je 2.2 jailbreakt werkt de Y3G weer niet ?
En nog even iets, ik las dat mensen hun telefoon in itunes syncen met flight mode aan, maar waarom moet flightmode nou juist aan staan? kan je niet gewoon syncen zonder flightmode aan te zetten? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Ik heb hier alles al gedaan. De combinatie iPhone 3G + KPN + YESSIM + 2.2 werkt niet. De combinatie iPhone 3G + KPN + YESSIM (Y3G) + 2.2 werkt niet. Niet op de manier zoals beschreven en niet met FW2.3 op de yessim.
|
|||
|
|||
Ik heb de Yes-sim uitgeprobeert op een Iphone 3G met Fw 2.2, ik heb nu wel bereik. Kan bellen en gebelt worden, krijg alleen de 3G niet aan de praat. Mijn toestel heeft een jailbreak. Heb de volgende instellingen gebruikt
Firmware list: iphone-firmware 2.3 Provider list: Universdal MCC-MNC : 001-01 Mode : Boost Mode Unlock type: 0 IMSI Patch Count : 5 Laatst gewijzigd door Rawie; 26-11-08 om 16:53. |
|
|||
|
|||
Ik ga het straks proberen of het lukt, als het goed is is mijn kaartje gearriveerd!
Alleen wel &##$@#( dat je niet kan jailbreaken. Er zijn toch een behoorlijk aantal apps van cydia waar ik niet zonder kan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je hoeft geen programmer te hebben.
Ik heb Iphone 3g met yessim en vodafone Had hiervoor 2.1 Upgedate met standaar versie van appe naar 2.2 Eerst van alles geprobeerd, werkt niet meer mijn yessim.. Dit is wat je moet doen: Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in --> Herstel netwerkinstellingen. Even wachten en klaar |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een USA Iphone, ik had mijn Iphone via Itunes geupdate naar 2.2, daarna de jailbreak uitgevoerd, de Yes-sim kaartje geupdate naar Fw 2.3 daarna de instellingen veranderd zoals aangegeven, kaartje terug in de Iphone en het werkte. Het gaat een beetje moeilijk om hier een simkaart van AT&T te gebruiken om te activeren, dus dat heb ik helemaal niet gedaan. Ik gebruik nu dus gewoon mijn Vodafone kaart, heb vol bereik, alleen 3G doet het niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan verder iemand dit bevestigen voordat ik een Yes-sim bestel voor niets? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Tmzz,
Ben benieuwd of jouw methode werkelijk werkt.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn T-Mobile gelockte 3G 16 G iPhone heb ik met een Yessim Y3G sim aan de praat. Mijn vodafone sim geeft vol bereik en mijn Wi-Fi is ook veel stabieler dan met de (tijdelijke) T-Mobile sim. Ik heb nog geen 3G!
Ik kan bellen en worden gebeld. SMS werkt ook. Ik heb de Yessim met een datakabel geupgrade met de volgende instellingen: Firmware list: iphone-firmware 2.3 Provider list: Universal MCC-MNC : 001-01 Mode : Boost Mode Unlock type: 0 IMSI Patch Count : 5 Hopelijk komt Yessim snel met een upgrade zodat 3G ook werkt. |
|
|||
|
|||
(Is yessim nou hetzelfde als turbosim?)
|
|
|||
|
|||
Is er nou ondertussen al een oplossing die 100% werkt met de Y3G sim en de 2.2 firmware ? dus ook het 3G netwerk etc.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch maar een Yes-Sim Usb kabeltje besteld morgen gelijk even kijken of ik hem weer aan de praat krijg.
|
|
|||
|
|||
Deze werkt nu ook volgens mij
Rebel SimCard - Unlock iPhone 3G - Unlock all versions inc v2.1 Rebel Simcard |
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het iig niet met een jailbreak. Origineel had ik ook niet.
Spijtig... |
|
|||
|
|||
Weet iemand waarom een jailbreak niet werkt met die yessim?
|
|
|||
|
|||
Geen idee maar andersom werkte het ook niet. Geactiveerde tel met kaartje van provider en dan yessim erin...
|
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|