iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Het grote iPhone 3G hardware unlock topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/17063-grote-iphone-3g-hardware-unlock-topic.html)

ducmen 11-12-08 14:12

dat heb ik gedaan, de unlock sim heb ik geherprogrammeerd volgens aanwijzing van yessim nederland, alles ging goed, tot aan nu...uit zichzelf

Bomans 11-12-08 14:19

Je kan het nog eens proberen, als dat mogelijk is (heb zelf geen unlock kaartje)
En anders heb je een hele dure iPod ...

ducmen 11-12-08 14:21

zou dit wat zijn
usbfever.com - Accessories for USB Gadgets, PC, iPhone / iPod, PDA / Phone Accessories, Charger, Bike / Car Mounts

iemand al ervaring mee?

Bomans 11-12-08 15:00

Voor zulke vragen richt je je best naar de 3 topics bovenaan.

cyborg 11-12-08 15:38

Niet werkende Yessim
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ducmen (Bericht 229875)

Hallo ik heb 2 weken geleden ook een yes-sim aan geschaft ook ik krijg hem met geen mogelijkheid aan de praat met een kpn Kaart ik heb een 2.2 jailbreak i.c.m. t-mobile wat is de oplossing?

MvG Jouke

iScorpio 11-12-08 15:44

//Topics samengevoegd

Undertaxxx 11-12-08 18:32

Zo ben ook eindelijk van die unlock toestanden af, morgen maar even een Iphone 3G halen bij Mobistar....Simlockvrij :cool:

bako 11-12-08 19:20

moogle 2.2 unlock adapter
 
hallo iedereen ik heb een gelockte ophone 3g en ik wil hem graag unlocked hebben natuurlijk (ik heb geen abbo met een iphone erbij)
deze mensen beweren dat ze een unlock adapter hebben voor 2.2 weet iemand of dit waar is

de link: Apple 3G iPhone Unlock Adapter V3 - Modem 2.28 |

groeten bart

Markie 11-12-08 23:30

Kan best, is gewoon een sim oplossing. Je kan denk ik beter een yessim nemen met kabel. Kan je hem bij toekomstige updates van firmware als het goed is ook nog gebruiken. Kijk even in het hardware unlock deel van het forum. Kom je veel meer te weten ;)

linkemink 12-12-08 10:34

Yessim geeft het op??
 
Hou al een tijdje het forum van Yessim.com in de gaten want daar moet volgens mij het antwoord op de niet werkende yessim sim vandaan komen.
Veel vragen wereldwijd om een oplossing (lees update firmware sim) maar nog geen antwoorden.

Opvallend is het stijgend aantal meldingen van klanten die de laatste yessim hebben besteld, betaald, maar geen reactie, transactienummer of sim ontvangen.

Gooit Yessim de handdoek in de ring of hebben ze door alle tijd te besteden aan de update geen tijd meer voor het versturen van de sim!

Link

groentjie 12-12-08 11:21

Ik denk dat ze druk zijn met een oplossing. Het is een situatie waarin ze veel kunnen verdienen. Wat betreft niet verstuurde kaartjes. De miep die dat verstuurd zal wel opvakantie zijn. Ik hoop dat ze snel een oplosing hebben maar het mooiste zou een soft unlock zijn

ducmen 12-12-08 11:56

Downgraden Iphone fw 2.2 naar 2.1 incl baseband
 
iPhonegeekclub: Need Downgrade iPhone Firmware 2.2 To 2.1

iemand dit al geprobeerd om een iphone te downgraden van 2.2 naar 2.1 incl. de baseband?

Las ergens anders dat het misschien ging om een 2G versie, maar dat kan ik hier niet zien.

Bomans 12-12-08 12:01

Dit is al langer bekend, maar of het daadwerkelijk werkt?

King1987 12-12-08 12:02

Zou er even voorzichtig mee zijn, val namelijk over het feit dat ziPhone word gebruikt, en dat werkt naar mijn weten echt niet met de 3G (btw, er staat ook bij dat het voor de 2G is, maar waarom zou je deze willen downgraden naar een andere baseband? Die zijn volgens mijn het zelfde (de 2.1 en de 2.2 versie)

ducmen 12-12-08 12:05

okay maar ik zit nu dus met een iphone die niet bruikbaar is totdat yessim of welke andere club ook een werkende unlock sim uitbrengen die het wel doet op een fw 2.2 en waar ik ook 3G kan gebruiken, anders zou ik dus graag willen downgraden naar 2.1 waar het wel allemaal werkte...dus ik grijp elke mogelijkheid aan

iScorpio 12-12-08 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 230190)
Zou er even voorzichtig mee zijn, val namelijk over het feit dat ziPhone word gebruikt, en dat werkt naar mijn weten echt niet met de 3G (btw, er staat ook bij dat het voor de 2G is, maar waarom zou je deze willen downgraden naar een andere baseband? Die zijn volgens mijn het zelfde (de 2.1 en de 2.2 versie)

"One of Unlock/Jailbreak iPhone user Keith managed to downgrade his iPhone 3G to version 2.1 after updating to 2.2, and he was kind enough to share with us the full procedure as follows."

Zou dus ook moeten werken met een 3G. Maar natuurlijk alles voor eigen risico.

atonba 12-12-08 13:26

ben benieuwd of iemand hier dat al geprobeerd heeft, please ervaringen posten!

iScorpio 12-12-08 13:28

Het gaat via een gepatchde versie van ZiPhone welke niet door ZiPhone zelf is gemaakt (de gepatchde versie dan).

groentjie 12-12-08 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 230222)
Het gaat via een gepatchde versie van ZiPhone welke niet door ZiPhone zelf is gemaakt (de gepatchde versie dan).

Heb jij het geprobeerd?

ArB 12-12-08 14:03

Zeker af te raden om (zibri)tool voor 2g modellen te gaan gebruiken op een 3g.
Ik gok dat je hooguit meer kapot maakt dan je wilt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.