Iphone 7 simlock erop discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb onlangs een Iphone 7 aangekocht via Mp helaas geeft hij bij plaatsen van simkaart in iTunes en op de telefoon het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 7 simlock erop
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs een Iphone 7 aangekocht via Mp helaas geeft hij bij plaatsen van simkaart in iTunes en op de telefoon het volgende aan Sim niet geldig Na wat bellen blijkt de telefoon afkomstig uit Engeland te zijn en er een simlock op zit Wie van jullie kan mij helpen deze eraf te halen? Mvg, Kris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
stuur mij even het imei nr in een pm kan ik voor je kijken of ik hem kan laten unlocken voor je
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18-04-19 om 19:59 ---------- waar je die simlock kunt verwijderen zul je echt niet op google vinden kunt dat beter aan iemand vragen hier op het forum die weet waar ie over praat denk via google...... is helaas pindakaas weg geld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone 4 besteld, Welke FM staat erop? | Djstefan | Unlock | 4 | 30-08-10 07:52 |
iphone 3gs muziek erop zetten | adanaliii-umut | Odido (T-Mobile) | 4 | 16-10-09 19:18 |
Nieuwe iPhone 3Gs hoe cydia erop? | johngossen | Archief | 2 | 26-08-09 20:37 |
Iphone 3g 2.1 unlocken en firmware 3.0 erop zetten? | alachbaklava | Archief | 2 | 15-06-09 16:04 |
Iphone 8gb US, hoe zetten we NL erop? | playstar | Archief | 2 | 18-02-08 13:29 |
|
|