iphone 3gs muziek erop zetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb gisteren me iphone 3gs eindelijk ontvangen. ik kan geen muziek erop zetten . ik heb wel 100 geprobeerd sleep het liedjes naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs muziek erop zetten
hallo,
ik heb gisteren me iphone 3gs eindelijk ontvangen. ik kan geen muziek erop zetten . ik heb wel 100 geprobeerd sleep het liedjes naar die muziek logo van iphone zo als ik altijd bij me ipod doe. maar het lukt niet. kan iemand me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je iTunes geïnstalleerd? Verdiep je daar eens in. Niet altijd even gebruiksvriendelijk, maar muziek op je iPhone zetten wil er prima mee.
|
|||
|
|||
In iTunes kun je geen muziek slepen naar je Iphone zoals wel kan met naar eenIpod. Tip, maak in iTunes een playlist
' Iphone' aan en laat je Iphone synchroniseren met deze playlist. Naar de playlist kun je wel gewoon slepen vanuit je muziekbibliotheek. Maar het moet wel allemaal met Itunes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Tip is dus om in iTunes de instellingen op handmatig te zetten. Zie deze pagina: Inhoud handmatig beheren op de iPod en iPhone |
|
|||
|
|||
Ha, thanks, samen komen we er wel!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen | bobbagatez | iTunes | 2 | 11-12-10 14:13 |
Iphone 3g 2.1 unlocken en firmware 3.0 erop zetten? | alachbaklava | Archief | 2 | 15-06-09 16:04 |
Altijd en overal, muziek VAN je iPhone Kopieren, en erop zetten. | Mikeeeay | Archief | 1 | 26-11-08 17:37 |
Probleem iTunes ivm muziek erop zetten | Goudvis12 | iTunes | 1 | 07-09-08 12:16 |
Iphone 8gb US, hoe zetten we NL erop? | playstar | Archief | 2 | 18-02-08 13:29 |
|
|