Pwnage 2.0.3.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn telefoon geeft al hele dag geen service met me kpn kaartje :S met yessim...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn telefoon geeft al hele dag geen service met me kpn kaartje :S
met yessim |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als je hebt geupdate is ook de baseband geupdate Misschien dat je Yessim het daarom niet meer doet?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
cydia en installer incl? mag ik direct van 1.1.4 (ziphone) naar je laatste custom gaan (in dit topic)?
Dit lijkt de eerst fw die ietwat 'even' stabiel is al de 1.1.4. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
dus ik update gewoon met de custom firmware(2g) van micheal. Met mijn gpwnd 2.0.1, wat ik niet snap is mensen hier allemaal het restoren dus alles word dan gewist elke keeer bij update
|
|
|||
|
|||
dus kan ik beter downgraden naar 2.0.1 als ik het goed begrijp.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar kijk even hier misschien is er wel een oplossing http://www.yessim.com/ Laatst gewijzigd door Michael; 27-08-08 om 20:45. |
|
|||
|
|||
nu andere yessim erin gedaan met ook iphone firmware maar dan met count 1 en doet me 3G het opeens weer wel en gprs ook erg vaag
|
|
|||
|
|||
Bij deze wil ik Michael nogmaals bedanken voor het ter beschikking stellen van de custom firmware 2.0.2
Ik heb zopas mijn iPhone 2G 16GB US perfect kunnen upgraden van 2.0.1 naar 2.0.2. Ditmaal heb ik de rechten van mijn mail folder niet meer moeten aanpassen (waarschijnlijk was dit probleem verdwenen omdat ik voordie met BossPrefs onder fw 2.0.1 de user dir rights had gefixed) Wat ik wel opnieuw heb moeten doen is na de restore van mijn backup opnieuw even de restore from backup starten en dam onmiddellijk de kabel eruit. Pas dan gaf mijn iPhone een "Restore Completed" en kan ik opnieuw synchen met iTunes (anders wou hij mijn iPhone niet herkennen en bleef hij vragen om de backup terug te zetten). Waarschijnlijk zal ik mijn iPhone eens volledig als nieuw toestel moeten configureren om echt van dit lastig probleem vanaf te geraken (bij een volgende upgrade). De restore from backup heeft wel bijna 2 uur geduurd maar heb wel écht alles terug (instellingen, sms, foto's, ...) |
|
|||
|
|||
Zou het kunnen dat mijn Wi-Fi ontvangst van mijn 2G iPhone verbeterd is nu met custom fw 2.0.2 t.o.v. 2.0.1?
|
|
|||
|
|||
even een vraagje wat ik nog niet heb kunnen vinden.
Als ik Pwnage update op mijn mac via cmd U geeft hij aan het eind van de installatie een error. Ik had er al eerder iets over gelezen, maar kan het nergens meer vinden. Welke instelling moet ik veranderen? |
|
||||
|
||||
hee daar is tie weer..... ik ben echt tevreden met de update en de custom van micheal! maar.........ik heb nu NIET echt het gevoel dat het allemaal sneller gaat wat de meesten hier verkondigen???? ik vond met 1.1.4 de iphone het best werken ! maar dat kan aan mij liggen juiste het Wi-Fi bereik is minder vind ik ! en de progjes zoals sms en contactn openen duurt een stuk langer? iemand het zelfde?? hoi
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat de performantie en het bereik van mijn iPhone 1.0 i.c.m. fw 2.0.2 toch niet slechter is dan met fw 1.1.4 hoor
Ben nu wel eens benieuwd wat fw 2.1 ons gaat brengen? Copy & Paste? Laatst gewijzigd door fico99; 28-08-08 om 20:13. |
|
|||
|
|||
Maar hoe restore je hem nou met die custom? want je kan niks aanklikken als je op herstellen drukt. En hij moet zeker gejailbreakt zijn?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html |
|
|||
|
|||
Ah Sorry, ik zocht de pagina met handleidingen ook al maar kon hem niet meer vinden, ik klikte bovenin op handleiding maar toen kreeg ik iets anders. Maar heel erg bedankt!
|
|
|||
|
|||
Van FW 2.0 naar 2.0.2
Heb op dit forum al heel wat doorgelezen en zoals ik al meermaals lees ziet men door het bos de bomen niet meer en heb het ook zitten denk ik.
Doordat er verschillende reacties door elkaar staan geraak je uiteindelijk je weg kwijt. Als ik goed begrijp mag ik de firmware 2.0.2 van Apple downloaden via iTunes. Vervolgens Pwnage 2.0.3.1(OSX) [Hier een custom met de laatste pwnage 2.0.3.1 gemaakt. Deze is voor de 2g en niet voor de 3G Het heeft een partitie van 1GB en update en unlocked de baseband, als dat nog niet gebeurt is. Michael's custom fw 2.0.2 (1e generatie)] downloaden en dan .....
|
||||
|
||||
Kijk eens hier https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Staat (volgens mij) behoorlijk duidelijk in de handleiding |
|
|||
|
|||
Beste Moderatoren,
Dank voor het snelle antwoord. Ik besef voldoende dat jullie je best doen, maar doordat er dikwijls van alles doorheen gehaald wordt geraakt men het noorden als wel eens kwijt. Cypher21 Dit kort en duidelijk antwoord vind je niet in de handleiding. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pwnage + BB update ? | omikron777 | Archief | 5 | 26-11-09 10:26 |
Pwnage 3.1 | pipo-1998 | Archief | 1 | 10-09-09 20:34 |
pwnage of quickpawn? | Francis78 | Archief | 15 | 14-04-09 22:15 |
|
|