Pwnage 2.0.3.1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ow jawel hoor, Stap 1 is voor Windows, dus je hoeft alleen stap 2 (DFU) en 3 (herstellen) uit te voeren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ow jawel hoor,
Stap 1 is voor Windows, dus je hoeft alleen stap 2 (DFU) en 3 (herstellen) uit te voeren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb de handleiding net even doorgenomen en voor de mac ziet het er niet al te moeilijk uit. Het is dus een handleiding om je iPhone te updaten naar een custom firmware. Wat ik me afvraag is of je iPhone dan ook gelijk is ge-jail-breaked is.
Ik ben behoorlijk nieuw met dat jailbreaken enzo en er staat hier best wel veel topics met nog veel meer info waardoor sommige dingen niet helemaal duidelijk meer zijn. |
|
||||
|
||||
Ja, die is dan gelijk gejailbreaked.
Daar is tenslotte een custom firmware voor |
|
||||
|
||||
Net even de "Michael's custom fw 2.0.2 (3G met activering maar zonder unlock want die bestaat nog niet)" file gedownload op m'n mac.
M'n iPhone in DFU mode gezet en in iTunes alt + restore knop clicken gedaan. Nu moet ik de frimware dus kiezen alleen valt er vrij weinig te kiezen. In m'n download folder zie ik een folder genaamd iPhone1_2_2 en als ik daarin kijk dan is er geen een bestand die ik kan kiezen om te openen. Als ik naar de rapidshare pagina kijk dan download ik een ipsw bestand maar die zie ik niet in m'n download folder. Misschien wordt deze gelijk door m'n mac uitgepakt ofzo en hou ik een iPhone1_2_2 folder over. Any suggestions? |
|
||||
|
||||
die folder mag eigenlijk iet uitgeapkt worden.
ga eens in je prullemand kijken,daar zal de ipsw bestand in moeten zitten
|
||||
|
||||
De mac pakt gelijk het zip bestand uit en maakt er dan een map van.
Zip uit je prullenbak vissen, .zip er af halen en je krijgt een .ipsw en je kunt restoren. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb mijn iPhone al een jaar lang niet meer geupdate, en draai nog steeds system 1.02. Hij is wel unlocked en gejailbreaked. Als ik nu naar system 2.02 wil, kan ik dan gewoon in DFU mode Michaels custom 2.02 firmware er op zetten? Of moet ik eerst een baseband updaten ofzo met PwnageTool? |
|
|||
|
|||
als je update naar 2.02 dan is hij terug gelocked, Maar ik weet niet hoe je 2.02 moet unlocken?
|
|
||||
|
||||
Als je al op 2.0 of 2.0.1 zit dan ben je na de update met een custom niet gelocked.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Hoe update ik dan naar 2.0.1 zonder terug gelocked te zijn? Waar haal ik de customs
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@jackjones & @Michel:
slechts een pagina terug stond jullie antwoord: https://forum.iculture.nl/f59/i...m-2-0-2-a.html |
|
|||
|
|||
@cypher21: ja die pagina had ik al gelezen (dank hiervoor!) maar daar vind ik volgens mij geen antwoord op mijn vraag:
Ik draai nog steeds system 1.02. Hij is wel unlocked en gejailbreaked. Als ik nu naar system 2.02 wil, kan ik dan gewoon in DFU mode Michaels custom 2.02 firmware er op zetten? Of moet ik eerst de baseband updaten met PwnageTool? Dank voor je geduld |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
waarvoor is eigenlijk het pwnen van iTunes?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pwnage + BB update ? | omikron777 | Archief | 5 | 26-11-09 10:26 |
Pwnage 3.1 | pipo-1998 | Archief | 1 | 10-09-09 20:34 |
pwnage of quickpawn? | Francis78 | Archief | 15 | 14-04-09 22:15 |
|
|