//

zwitserse iPhone 3G icm yessim+vodafone

zwitserse iPhone 3G icm yessim+vodafone discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb sindskort een zwitserse iPhone 3G. Nu heb ik op mijn toestel de 2.1 firmware staan icm een jailbreak. Alles werkt na behoren, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-08, 12:39
manuelb manuelb is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard zwitserse iPhone 3G icm yessim+vodafone

Hoi

Ik heb sindskort een zwitserse iPhone 3G. Nu heb ik op mijn toestel de 2.1 firmware staan icm een jailbreak. Alles werkt na behoren, ik zit echter met 1 probleem. Als ik mijn toestel aansluit via usb dan herkend itunes het toestel niet meer en krijg een berichtje dat ik 'm langs een Apple repair center moet brengen. Zet ik mijn toestel in airplane mode dan word hij wel herkend door itunes en kan ik ook gewoon syncen.

Weet iemand of hier een fix voor is?

Het irritante is dat als ik mijn toestel in airplane mode zet en daarna weer terug zet dat mijn sim niet meer herkend word, dus moet ik de sim eruit/erin doen. (dit is waarschijnlijk een yessim issue)

Ik heb een iPhone 3G 16GB icm Vodafone+Yessim.

Alvast bedankt

Manuel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-10-08, 22:08
Rooligan's schermafbeelding
Rooligan Rooligan is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard

Heel simpel eigenlijk:

herstellen met firmware 2.1
Daarna jailbreaken en activeren met Quickpwn

Wat nu is is dat hij waarschijnlijk al geactiveerd is met Swisscom en daarom krijg je die melding in iTunes. Door hem nu te herstellen en dan dmv quickpwn te activeren krijg je deze melding niet meer.

Succes!

Rooligan
  #3  
Oud 05-10-08, 12:25
manuelb manuelb is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Rooligan,

Bedankt voor de tip!

Ik heb het net geprobeerd, alleen lijkt niet helemaal te werken.

Ik heb mijn iphone gerestored. Na het restoren krijg het actvatie schermpje op mijn iphone, toen heb ik mijn vodafone+yessim erin geplaatst. Hierna een jailbreak uitgevoerd(met quickpwn). Maar nu zegt itunes "Itunes cannot read the contents...please restore to factory settings".

Enige manier waarop ik het nu nog gefixed kan krijgen, is retoren en met mijn swisscom sim activeren, maar daarna kan ik dus niet normaal syncen. Zonder 'm eerst in airplane mode te zetten.
  #4  
Oud 05-10-08, 14:44
manuelb manuelb is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Net weer een restore+jailbreak gedaan, maar dan zonder sim. En nu werkt alles perfect!

Thx
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet! Fraaaank Vodafone 4 09-04-11 18:20
iPhone 3G 8GB icm Vodafone via GSM.nl Saik0 Koopinformatie Nederland 0 06-12-08 17:07
iPhone: Upgrade naar 2.1. icm yessim Anelski Jailbreak 1 24-10-08 16:56
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone Titan1980 Vodafone 6 15-04-08 13:57
Slechts optimale gesprekskwalitet iphone icm Vodafone? bwh Vodafone 10 17-12-07 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.