Slechts optimale gesprekskwalitet iphone icm Vodafone? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag via GSM.nl een iphone bestellen in combinatie met een Telfort abonnement. Echter, ik hoorde gisteren dat dit erg onverstandig was aangezien Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slechts optimale gesprekskwalitet iphone icm Vodafone?
Ik wil graag via GSM.nl een iphone bestellen in combinatie met een Telfort abonnement. Echter, ik hoorde gisteren dat dit erg onverstandig was aangezien Vodafone - in plaats van Telfort - de enige aanbieder van de iphone in Nederland is, waardoor ik slechts optimale gesprekskwaliteit kan halen als ik een Vodafone-abonnement afsluit in plaats van een abonnement van een andere provider (zoals Telfort).
Mijn vraag is of dit correct is en of ik het beste de iphone in combinatie met een Vodafone-abonnement kan bestellen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Eerste reactie: broodje aap verhaal. Kijk eens rond op dit forum, ik denk dat iedere provider inmiddels vertegenwoordigd is. Heb nog nergens gelezen dat een provider van invloed is op de gesprekskwaliteit van een iPhone. Lijkt me ook technisch onmogelijk overigens. Hooguit is bij de ene provider de dekking (iets) beter dan bij de ander, maar dan nog maakt het niet uit welke gsm je gebruikt. Wellicht iemand met aandelen Vodafone c.q. Apple?
|
|||
|
|||
Thx voor je reactie ButcherJF. De persoon van wie ik de info heb ontvangen heeft een baan bij T-mobile. Je zou verwachten dat zo iemand er wel verstand van heeft/zou moeten hebben..
|
|
||||
|
||||
Dat zou je wel zeggen ja. Maar heb ook zelf T-Mobile, en alles werkt perfect hoor!
Ik zou je trouwens niet met zo'n abonnement inlaten.. Ben je altijd veel meer kwijt uiteindelijk. |
|
|||
|
|||
Niekie, wat bedoel je met "zo'n abonnement"? Een Telfort-abonnement? Ik ben trouwens Vodafone-klant, maar mijn contract loopt af, en blijven bij Vodafone is duurder (qua aanschafsprijs van de Iphone) dan overstappen naar Telfort. Vandaar het dilemma...
|
|
|||
|
|||
De uitspraak dat de iphone niet 100% optimaal werkt met andere providers dan Vodafone, heeft - naar ik heb horen zeggen - te maken met het EDGE-netwerk dat de iphone gebruikt, waarbij het EDGE-netwerk slechts wordt aangeboden door Vodafone.
Ik overzie alleen niet goed wat voor praktische (merkbare) consequenties dit heeft als ik een Telfort-netwerk zou gaan gebruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi F1aap, je bedoelt met snelheid de internetsnelheid neem ik aan? Ik wil slechts bellen met de iphone en zal de internetfaciliteit niet gebruiken. Speelt bovenstaande discussie dan totaal geen rol meer?
|
|
|||
|
|||
Jep, ik bedoel de internetsnelheid. Als je het gewoon over het bellen hebt maakt het eigenlijk niet zoveel uit bij welke provider je hebt. Gewoon kijken naar welke het goedkoopst is en het beste bereik heeft voor jou lijkt mij.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Groetjesss |
|
|||
|
|||
Nog een tip voor een goed adres voor de aanschaf van een iphone??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help! iPhone 3G (icm vodafone) steeds buiten belbundel door internet! | Fraaaank | Vodafone | 4 | 09-04-11 19:20 |
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone | Markgoessens | Vodafone | 4 | 27-07-10 14:39 |
iPhone 3G 8GB icm Vodafone via GSM.nl | Saik0 | Koopinformatie Nederland | 0 | 06-12-08 18:07 |
iPhone 3G: zwitserse iPhone 3G icm yessim+vodafone | manuelb | Unlock | 3 | 05-10-08 15:44 |
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone | Titan1980 | Vodafone | 6 | 15-04-08 14:57 |
|
|