Update met of zonder sim??? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een zwitsers 3g 16gb iPhone met 2.0.2 fw en zou deze willen upgraden naar 2.1. Alleen ik ben nou al dagen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update met of zonder sim???
Hallo,
ik heb een zwitsers 3g 16gb iPhone met 2.0.2 fw en zou deze willen upgraden naar 2.1. Alleen ik ben nou al dagen aan het zoeken op het forum maar kan simpelweg nergens vinden of het nou met of zonder simkaart moet gebeuren. ik vraag dit omdat ik hem nu heb draaien met een yessim + vodafone (dus hij is gelocked) en bang ben dat ik hem verpest. Als ik toch niet goed heb gekeken op het forum, bied ik alvast m'n excuses aan. Zou iemand me dan wel kunnen laten zien waar ik had moeten kijken? Alvast bedankt, Fred |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zet de telefoon even in de vliegmodes kan er niks gebeuren.
succes. Mocht je onzeker zijn gewoon eruit halen voordat je hem update. Zekerheid is altijd het best... |
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon updaten met de Yessim + VodaFone sim erin.
Vervolgens met QuickPwn 2.1 Activeren en Jailbreaken.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
iPhone 3G: Rebel sim (v70) best met of zonder jailbreak gebruiken? | DenDo | Unlock | 8 | 02-06-09 00:27 |
Update naar 2.2 zonder sim | marcelkraan | Archief | 5 | 13-01-09 14:21 |
Bellen met Orange sim (update pag.2) | Rij | Odido (T-Mobile) | 98 | 12-10-08 21:13 |
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM | fritspits | Unlock [archief] | 19 | 14-01-08 10:12 |
|
|