iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement loopt af en ik zit er over te denken om een sim only abonnement zonder internet te nemen op de iPhone en daarnaast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet
Mijn abonnement loopt af en ik zit er over te denken om een sim only abonnement zonder internet te nemen op de iPhone en daarnaast een iPad met dataabonnement te nemen. Zijn er meer mensen die met dat idee rondlopen? Zijn er mensen die dat al doen? Hoe zijn de ervaringen daarmee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Relax Sim Only zonder data verkeer | hdjong | Odido (T-Mobile) | 4 | 26-10-10 14:36 |
iPad: Ipad met oude firmware 3.2 naar 3.2.1 hoe ? | klaasie | Jailbreak | 0 | 16-09-10 08:05 |
Activeren iphone met oude t-mobile sim. | djkavaa | Odido (T-Mobile) | 0 | 11-08-10 21:35 |
3G Langzaam internet, oude sim? | phranck | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 17:15 |
iPhone 3G: Update met of zonder sim??? | peynir201 | Unlock | 3 | 17-10-08 15:15 |
|
|