[1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Plaats hier al je vragen De customs staan hier: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...one-2g-3g.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX)
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 23-11-08 om 09:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb deze net uitgevoerd en is perfect gelukt.
Heb eerst de update naar 2.2 gedaan in itunes en nadien quickpwn laten lopen. Kan nu terug alles gaan aanpassen in cydia.(winterboard en andere...)
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is bij deze gebeurt.
in bosspreffs kan ik wel geen ssh meer vinden om op en af te zetten! Van het vervangprogramma sb sttings is het ook nog niet mogenlijk Heb wel direct de apple app kilswitch toegeapst,je weet maar nooit wat ze in hun update hebben toegevoegd ivm gejailbreakte iphone's. Laatst gewijzigd door truckdiver; 23-11-08 om 10:40. |
|
|||
|
|||
raak je je notities en agenda gegevens kwijt bij deze jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Nee dat hoeft niet, je kan na het installeren (herstellen als het ware) zeggen tegen itunes dat hij je oude backup terug moet zetten. Dit vraagt hij zodra je na het herstellen voor het eerst je iphone gaat sychroniseren.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
|
|||
|
|||
als ik de iphone met quickpwn in dfu heb. gaat quickpwn aan de slag maar na een kwartier is ie nog niet verder dan ''quickpwn is about to run on your iphone''. itunes geeft de melding dat de iphone verkeert is aangesloten. wat nu? alvast bedankt.
Laatst gewijzigd door joories; 02-01-09 om 15:21. |
|
|||
|
|||
ik heb het probleem gevonden. ik heb 10.5.6 en die ondersteund geen dfu meer. quickpwn kan dus niet goed werken. heb het nu op een windows gedaan en het werkt perfect.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Geen service?
Heb via Quickpawn de firmware geupgrade. Dat liep allemaal erg soepel, echter..... Mijn iPhone geeft nu aan dat er 'geen service' is m.a.w. ik kan nu niet meer bellen of gebeld worden. De simkaart kan ik wel gewoon ontgrendelen. De signaalsterkte geeft alleen het meest linker kleinste balkje weer. Het lijkt haast wel of er wat met de antenne veranderd is? Iemand enig idee?
Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door rjdek; 20-02-09 om 16:10. Reden: vraag verduidelijkt |
|
|||
|
|||
geen service
Ik heb precies hetzelfde probleem als rjdek! Heeft iemand hier een oplossing voor? Iets met het unlock baseband vinkje uitzetten?? Het lastige voor mij als lerende leek is, dat ik er niet helemaal uitkom met die alt herstel modus in itunes. Hij geeft dan geen lijstje met custom instellingen, maar wil meteen fabrieksinstellingen terugzetten. Daarom dacht ik dat quikpawn de snelste oplossing was.
Bas |
|
|||
|
|||
Ik heb op dit moment mijn Iphone via windows gejailbreakt. En ben sinds twee weken de gelukkige eigenaar van een Macbook. Hoe kan ik zonder mijn email/sms enz te verliezen mijn Iphone succesvol met Itunes laten synchroniseren op mijn macbook? En moet ik ook een andere fw gebruiken als ik naar mac overstap?
mvg, Xuerio |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Unlock | 68 | 22-08-09 11:25 |
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 95 | 16-06-09 16:47 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 19 | 25-01-09 18:01 |
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 147 | 12-11-08 22:43 |
iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 61 | 29-10-08 00:49 |
|
|