iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 1e gen.: Easy guide to 2.2 with Destiny's FW (2G) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/25692-easy-guide-to-2-2-with-destiny-s-fw-2g.html)

gaviaal 05-12-08 15:06

Rapidshare werkt voor mij niet. Krijg zowel met IE als met FFox niet de download binnen. Is er een alternatieve download?

digitrich 05-12-08 15:37

Het is inderdaad een wat vreemde rapidshare link...
Zelf heb ik een premium account bij rapidshare, maar toch moest ik op 'free user' klikken en daarna 170 sec. wachten voordat ik de effectieve download kreeg. Er stond ook telkens de melding dat ik moest kiezen tussen premium of free user (terwijl enkel free user uiteindelijk werkt omdat ik als premium niet kon inloggen op die voorgeschotelde pagina's) om 'nadien mijn bestand te kunnen uploaden' terwijl ik net wil downloaden. Het is allemaal wat verwarrend, maar uiteindelijk met wat geduld werkt het wel.
Zeker dat bovenstaande niet je probleem is?
:confused:

gaviaal 05-12-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digitrich (Bericht 227387)
Het is inderdaad een wat vreemde rapidshare link...
Zelf heb ik een premium account bij rapidshare, maar toch moest ik op 'free user' klikken en daarna 170 sec. wachten voordat ik de effectieve download kreeg. Er stond ook telkens de melding dat ik moest kiezen tussen premium of free user (terwijl enkel free user uiteindelijk werkt omdat ik als premium niet kon inloggen op die voorgeschotelde pagina's) om 'nadien mijn bestand te kunnen uploaden' terwijl ik net wil downloaden. Het is allemaal wat verwarrend, maar uiteindelijk met wat geduld werkt het wel.
Zeker dat bovenstaande niet je probleem is?
:confused:

Nee, dat is het niet (dank voor poging btw). IE and FF blokkeren - wat ik ook verander aan de instellingen - het plaatje waarvan je de code moet overtypen verschijnt niet.

Andere mirrors?

DaveyY 05-12-08 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gaviaal (Bericht 227395)
Nee, dat is het niet (dank voor poging btw). IE and FF blokkeren - wat ik ook verander aan de instellingen - het plaatje waarvan je de code moet overtypen verschijnt niet.

Andere mirrors?

Kheb precies hetzelfde! het plaatje verschijnt idd niet...
nieuwe link plz? de link van sendspace werkt ook niet -.-

digitrich 05-12-08 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gaviaal (Bericht 227395)
Andere mirrors?

Gewoon even hier klikken voor de 2G custom van Destiny.
:rolleyes:

DaveyY 05-12-08 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digitrich (Bericht 227401)
Gewoon even hier klikken.
:rolleyes:

Is deze voor de 2g?

digitrich 05-12-08 16:22

klopt 2G versie van Destiny, zoals de link in de eerste post, heb 'em zelf nog gisteren gebruikt...
V L E K K E L O O S
:)

DaveyY 05-12-08 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digitrich (Bericht 227407)
klopt 2G versie van Destiny, heb 'em zelf nog gisteren gebruikt...
V L E K K E L O O S
:)

Oke thx! als ie klaar is ga ik beginnen ^^

gaviaal 05-12-08 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digitrich (Bericht 227401)
Gewoon even hier klikken voor de 2G custom van Destiny.
:rolleyes:

Als een zonnetje :) dank!

iScorpio 05-12-08 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door digitrich (Bericht 227401)
Gewoon even hier klikken voor de 2G custom van Destiny.
:rolleyes:

Kunnen we deze als mirror gebruiken. Met andere woorden, blijft deze online?

digitrich 05-12-08 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 227421)
Kunnen we deze als mirror gebruiken. Met andere woorden, blijft deze online?

Geen enkel probleem gebruik maar als mirror, ik laat 'em staan zolang het nodig is...
:D

iScorpio 05-12-08 16:57

Prima, staat opgenomen in de eerste post hier. Dank hiervoor :)

digitrich 05-12-08 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 227426)
Dank hiervoor :)

Graag gedaan, zo kan ik eens wat terug doen voor alle hulp en tips die ik hier al gevonden heb de laatste maanden!
:cool:

gaviaal 05-12-08 17:25

Nieuw probleem: firmware installeerde niet, krijg (14) error. Begon met de Custom FW 2.1 (Michael's, dus unlocked en jailbroken). Nu wil iTunes zelfs de officiele 2.2 niet meer installeren.

Wat moet ik doen?

Destiny 05-12-08 17:30

Probeer het eens in DFU naar de custom firmware. Anders gewoon op restore drukken in iTunes. Ik zie dat je een iPhone 2G hebt dus daarna kun je gewoon quickpwn gebruiken.

gaviaal 05-12-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 227437)
Probeer het eens in DFU naar de custom firmware. Anders gewoon op restore drukken in iTunes. Ik zie dat je een iPhone 2G hebt dus daarna kun je gewoon quickpwn gebruiken.

DFU mode gezet volgens deze stappen (https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html) toen de Custom uit post #1 gebruikt: foutmelding 1600

Wat raadt je nu aan?

caatje 05-12-08 23:36

Pfff, iemand enig idee?
Ik had de officiele 2.2 erop gezet, maar nu, een paar weken later bedacht dat ik toch wel features uit Cydia mistte. Dus de custom van de 1e post in dit topic gedownload, geinstalleerd en nu herkent hij mijn simkaart niet meer. Een aantal dingen geprobeerd: terugzetten naar de officiele 2.2, werkt niet.
Oude Itunes 8.01 geinstalleerd en geprobeerd de custom 2.1 erop te zetten die ik eerst had. Foutcodes 1600, 2 of 21. Diverse keren geprobeerd, verschillende USB poorten, DFU, Recovery maar niets werkt.
Meestal kan ik alle antwoorden op m'n probleem wel op het forum vinden, maar vandaag kom ik er echt niet uit. Wie weet raad?

Michael 05-12-08 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door caatje (Bericht 227522)
Pfff, iemand enig idee?
Ik had de officiele 2.2 erop gezet, maar nu, een paar weken later bedacht dat ik toch wel features uit Cydia mistte. Dus de custom van de 1e post in dit topic gedownload, geinstalleerd en nu herkent hij mijn simkaart niet meer. Een aantal dingen geprobeerd: terugzetten naar de officiele 2.2, werkt niet.
Oude Itunes 8.01 geinstalleerd en geprobeerd de custom 2.1 erop te zetten die ik eerst had. Foutcodes 1600, 2 of 21. Diverse keren geprobeerd, verschillende USB poorten, DFU, Recovery maar niets werkt.
Meestal kan ik alle antwoorden op m'n probleem wel op het forum vinden, maar vandaag kom ik er echt niet uit. Wie weet raad?

Wat zegt hij van je simkaart? Heb je bootneuter al geprobeert Staat in cydia.

caatje 06-12-08 00:00

Kon niet in Cydia, die had ik nl. niet meer (doel van de hele exercitie was om dat er weer op te krijgen) en telefoon had alleen nog de emergency stand....

Maar kreeg gelukkig nog een leuke brainwave, ik had Quickpwn nog niet geprobeerd. Dus eerst de officiele 2.2 erop gezet, daarna quickpn gedraaid en nu is hij aan het syncen, dus met een beetje geluk is het weer goed gekomen.

:-) Michael, er staat zo leuk onder jouw berichten " wanhoop niet bij het modden van je iPhone"..... Ik was de wanhoop nu echt wel even bijna nabij, maar gelukkig, het is weer goed gekomen.

kevinho040 06-12-08 02:08

Werkt perfect nooit eerder gedaan meteen gelukt! Bedankt :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.