Iphone 3G Simkaart Probleem!!! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire heb je niks aan: er is geen kaartje dat stabiel werkt op fw 2.2! Uit de blog een reactie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
"yellowsn0w doesn't play tricks with the network like the carrier sims do. Those tricks can be closed by Apple (and detected by the carriers). The refresh trick they depended on was closed with the 02.28 baseband. That's why the carrier sims only work for N hours at a time now, before you need to put the in another non-Apple phone to get it to work again." (Bedankt ArB voor dit stukje )
|
|
|
|||
|
|||
ah dan stop ik gewoon tmobile prepaid kaartje.. en schakel maar oude sim naar de nieuwe prepaid.. opgelost toch ?
|
|
|||
|
|||
Probleem rebelsim
Hebben mensen ervaring met de rebel sim icm FW 2.2 om te unlocken?
Doe precies wat er gevraagd wordt, eerst vind hij de netwerken vodafone, t-mob en kpn, kpn moet ik hebben ik selecteer die en dan zegt ie dat de netwerken buiten bereik zijn oid. Nu ik de iphone compleet hersteld heb verse FW 2.2 en verse jailbreak doe ik het zelfde en blijft hij zelfs staan op no service. Iemand ervaring hiermee? |
|
||||
|
||||
Dude, het is algemeen bekend dat met 2.2 er zeer weinig unlocksims werken!! Yessim zou je EVENTUEEL nog aan de praat kunnen krijgen, maar daarvoor moet je hem wel opnieuw programmeren met bijgeleverde tool.
|
|
|||
|
|||
Ofwel ik ben keihard genaaid?
Unlock iPhone 3G met de Rebel Sim
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Je moethem idd even programmeren met de YesUp en dan doet hij het wel..
Als je eerst nog geen service krijgt (na fw update van de Yessim), doe je eigen simkaart dan even in een andere telefoon, zoek een netwerk (handmatig) en doe hem dan weer in je iPhone... Moet werken |
|
|||
|
|||
Oke dus jij zegt als ik even het sim kaartje "reset" dan moet hij het doen? Op welk netwerk moet ik hem dan instellen, wel de goeie neem ik aan.. Klinkt beetje dom natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
niet zo zeer 'resetten' maar updaten naar de nieuwste yessim-firmware..
En resetten als in 'in een andere telefoon doen' ... Ja idd de eigen provider instellen (als dat niet werkt gewoon op automatisch, maar handmatig wordt aangeraden) |
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens rebelsim voor 2.2 , hoe date ik die up?
|
|
|||
|
|||
heb je een compact programmer (soort usb-stick achtig readertje)
|
|
|||
|
|||
Nee helaas, dacht al dat je die bedoelde. Maar hij wordt verkocht als 2.2 versie waarom moet ik hem alsnog flashen.
Oja sim stond op handmatig ( kpn hi ) |
|
|||
|
|||
Dan moet je je pakketje gewoon terugsturen,. de verkoper geeft een niet goed geld terug garantie... Ik heb ook m'n pakketje teruggestuurd.. 3 dagen later lag er een nieuwe bij me in de bus
|
|
|||
|
|||
Dat is toch belachelijk, waarom zouden ze uberhaupt deze versturen dan.
Dan kan ik beter wachten tot 31 dec 21:00 denk ik he |
|
||||
|
||||
Dat denk ik niet want het is nog maar zeer de vraag of er dan voor 2.2 al een softwarematige unlcok is. Heb daar in ieder geval nog niets over gelezen..misschien iemand anders?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) de software unlock van het devteam (aangekondigde datum: 31-12-08) is geschikt voor firmware/baseband tot en met 2.1, en dus NIET voor firmware 2.2! Mogelijk komt voor 2.2 de software unlock later, maar dat is niet zeker. 2) zowel de yessim als de rebel-sim zijn beide te updaten met nieuwe firmware (zoek op de desbetreffende sites). bovendien zijn er diverse instellingen (provider, instellingen voor de betreffende provider, etc) mogelijk. als je niet zo' n tool hebt of als je niet bereid bent om je even in te lezen, dan kun je het beste een door apple of door de provider simlock-vrij gemaakte i-phone kopen, of koop een i-phone bij t-mobile, want daar is ook niets mee mis! een hacker weet waar hij/zij aan begint en zeurt niet als er eens iets niet lukt. |
|
|||
|
|||
Aha, dan maar die updater kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simkaart Telenet probleem | claes dirk | Telenet | 14 | 05-01-13 02:23 |
iPhone: Iphone probleem: Simkaart etc? | djbosanac | Jailbreak | 7 | 14-03-11 00:03 |
Antenne probleem iPhone 4 komt door kortsluiting simkaart | breaksblue | iPhone algemeen | 7 | 08-08-10 02:46 |
iPhone 3GS: wisselen simkaart probleem | forumzoeker | Unlock | 18 | 31-01-10 00:20 |
Simkaart probleem | cyanide | Archief | 1 | 02-02-08 22:00 |
|
|