help bij aankoop discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga zo meteen een Iphone kopen. Ik kan nu firmware en baseband uitlezen (dank aan Destiny). 1. Wie zou ik kunnen bellen om te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help bij aankoop
Ik ga zo meteen een Iphone kopen. Ik kan nu firmware en baseband uitlezen (dank aan Destiny).
1. Wie zou ik kunnen bellen om te vragen of het toestel dat ik ga kopen te unlocken is.... soort help lijntje 2. Als het werkt met mijn KPN simcard, hoe kan ik dan zien of hij origineel simlockvrij is of geunlocked.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de Baseband 02.28.00 (of lager) is dan is hij softwarematig te unlocken. Is het Baseband 02.30.03 dan is hij niet softwarematig te unlocken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reeds 4.1 bij aankoop | KoenVdH | iPhone algemeen | 4 | 14-12-10 12:46 |
terugname 3Gs bij aankoop iPhone 4? | W34p0ns | Orange | 2 | 23-08-10 10:32 |
hulp bij aankoop los toestel | gieleke6 | Koopinformatie Nederland | 6 | 11-06-09 19:03 |
Beschermfolie op 3G of niet bij aankoop? | cedricgl | iPhone algemeen | 9 | 07-12-08 12:33 |
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! | mrky | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-02-08 20:58 |
|
|