//

Ik word gek!? van 2.2.1 naar 2.2 gegaan!??

Ik word gek!? van 2.2.1 naar 2.2 gegaan!?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er niks meer van! Ik heb al een tijdje mijn Iphone met 2.2.1 erop en jailbreak en gebruikte daarom een rebelsim met mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-09, 19:06
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard Ik word gek!? van 2.2.1 naar 2.2 gegaan!??

Ik snap er niks meer van! Ik heb al een tijdje mijn Iphone met 2.2.1 erop en jailbreak en gebruikte daarom een rebelsim met mijn hi kaartje. Maar mijn Cydia werkte niet helemaal lekker, dus ik ging hem herstellen met custom firmware. Daarna wilde ik jailbreaken (dat is nog niet gelukt) Kreeg error 1013 en later liep heel quickpawn vast. Ik heb de iphone toen aan Itunes gehangen en mijn reservekopie teruggezet en hem geactiveerd met Orange kaartje en tot mijn verbazing heb ik nu opeens FW 2.2. Dit betekent dus dat je wel kunt downgraden??? En kan ik hem nu WEL simlockvrij krijgen met Yellowsnow?

Ik moet dus nog jailbreaken en unlocken(als dat lukt) Welke volgorde?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-09, 19:16
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door northernstar Bekijk bericht
Ik snap er niks meer van! Ik heb al een tijdje mijn Iphone met 2.2.1 erop en jailbreak en gebruikte daarom een rebelsim met mijn hi kaartje. Maar mijn Cydia werkte niet helemaal lekker, dus ik ging hem herstellen met custom firmware. Daarna wilde ik jailbreaken (dat is nog niet gelukt) Kreeg error 1013 en later liep heel quickpawn vast. Ik heb de iphone toen aan Itunes gehangen en mijn reservekopie teruggezet en hem geactiveerd met Orange kaartje en tot mijn verbazing heb ik nu opeens FW 2.2. Dit betekent dus dat je wel kunt downgraden??? En kan ik hem nu WEL simlockvrij krijgen met Yellowsnow?

Ik moet dus nog jailbreaken en unlocken(als dat lukt) Welke volgorde?
firmware downgraden kan, fout 1013 geeft aan dat je firmware niet overeenkomt met je baseband, alleen je firmware is gedowngrade!
je zal zien dat je nog steeds baseband van 2.2.1 hebt, dus je zit nog steeds vast aan de rebelsim.

wat je nu moet doen is quickpwn draaien en dan alle stappen volgen die rebel sim aangeeft!

succes
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 07-05-09, 19:19
northernstar northernstar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 89
Standaard

ah ok. ja jailbreak is nu gelukt, maar als ik weer update naar 2.2.1 (als ik toch met de rebel moet blijven werken, waarom niet?) moet dat dus weer opnieuw....
enfin. wel lekker een schone iphone en dat is wat ik eigenlijk wilde. t had leuk geweest
  #4  
Oud 07-05-09, 19:23
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door northernstar Bekijk bericht
ah ok. ja jailbreak is nu gelukt, maar als ik weer update naar 2.2.1 (als ik toch met de rebel moet blijven werken, waarom niet?) moet dat dus weer opnieuw....
enfin. wel lekker een schone iphone en dat is wat ik eigenlijk wilde. t had leuk geweest
kijk maar bij instellingen>algemeen>info>modemfirmware, als het goed is staat daar geen 02.28.30

ja als je nu update dan ben je helaas genoodzaakt om hem weer te jailbreaken, alleen de update haalt niet veel uit, het grote verschil zit hem in een paar bug fixes en de baseband update!
Voor je rebelsim maakt de firmware update niet uit, die heeft alleen maar met de baseband te maken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 16:48
Muziek: Help! Ik word gek van iTunes... Tygo Muziek, foto & video 3 28-01-10 23:18
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 13:57
ik word helemaal gek!!! sjorsmaster Archief 1 19-10-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.