unlock-the-iphone.com discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van dit artikel iPhone unlock software adds support for iPhone 2.2.1 | Phones | iPhone Central | Macworld Ben ik nu wel nieuwsgierig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlock-the-iphone.com
Naar aanleiding van dit artikel iPhone unlock software adds support for iPhone 2.2.1 | Phones | iPhone Central | Macworld
Ben ik nu wel nieuwsgierig naar de software? Zou deze ook voor nieuwere bootloaders werken? ipv enkel t.e.m. 5.8? Weten jullie al iets meer over de software? Laatst gewijzigd door iMario; 04-05-09 om 19:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone-unlock = iPhone Dev Team. De Baseband downgrade werkt alleen op iPhone 3G's met bootloader 5.8.
|
|||
|
|||
Maar blijkbaar moet de baseband niet gedowngraded worden. Dus ik vind het allemaal maar raar.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De Baseband moet WEL gedowngrade worden om te unlocken. Tenzij je Baseband 02.28.00 al hebt, dan niet nee. Ook de bootloader 5.8 is vereist. |
|
||||
|
||||
Tegen beter weten in heb ik de software via de site aangeschaft en gedownload.
(B)Lijkt weer eens een storm in een glas water: ik krijg QuickPwn 2.2.5 als 'unlocksoftware'! De overige links op de site werken vaak voor geen meter, een link naar een zg. 'forum' komt uit op een pagina waar niets van dat al te vinden is. Een link naar een PDF met de handleiding idem dito. Ben -weer tegen beter weten in- mijn speelPhone aan het downgraden naar 2.2.1 om eens te kijken wat er evt. toch waar is van de beweringen. Anders ga ik gebruik maken van de '100% Money Back Guarantee', al dan niet via PayPal. Duimen maar dus..... hou jullie op de hoogte.
|
||||
|
||||
Dat je daar nog op in gaat ook.
|
|
||||
|
||||
Om voor eens en voor altijd dit soort zaken uit de wereld -en van dit forum- te helpen moet iemand het eens proberen, vandaar....
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 04-05-09 om 20:49. |
|
|||
|
|||
***** dat je er geld voor betaald hebt, die onzin. Voor de overige lezers echter alvast wel bedankt! zijn we allemaal weer een illusie armer... ik wacht ook met smacht op een update / software applicatie of whatever om mijn iphone 3g te unlocken..grr dat ding ligt hier nu al 6 weken op tafel...nutteloos...pfff
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|