[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb redsn0w nu op compatibilitymode geprobeerd en run as admin geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb redsn0w nu op compatibilitymode geprobeerd en run as admin geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens mij zit er maar één ding op voor mij... Terug naar een oudere firmware, updaten naar 3.0 en vervolgens opnieuw proberen met redsnow... |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus ga er maar van uit dat vista 64 niet naar behoren werkt UPDATE: yay! hij werkt, al mijn data staat er nog op, alles werkt gewoon, briliant!! Laatst gewijzigd door -DUS-; 21-06-09 om 14:33. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik heb zelfs windows 7 64 bit en werkt perfect
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb hem gisteren gejailbreaked met redsn0w en een paar uur later wat applicaties opgezet zoals Cycorder, categories, sbsettings en nog meer
Wat nu opvalt is dat als ik op mijn springboard apps wil verplaatsen, het heel traag gebeurt. Het lijkt er wel op dat de "smooth" weg is |
|
|||
|
|||
Kan ik het ook gebruiken voor men ipod touch 1g op 2.2.1? Want kan quickpwn niet gebruiken door itunes 8.2 toch?
|
|
|||
|
|||
welke is beter volgens jullie, de customs van Pwnagetool of redsn0w gebruiken ?
Bedankt |
|
||||
|
||||
redsnow vind ik makkelijker en werkt goed
|
|
|||
|
|||
want kheb al 5 keer gerestored bij die van pwnagetool . Crasht heel de tijd bij mij..
|
|
||||
|
||||
redsnow werkte bij mij goed
|
|
|||
|
|||
Is het nodig om voor redsnow op de mac ook OS 2.2.1 te hebben of kan ik het ook doen met 2.2??
|
|
|||
|
|||
Is het iemand gelukt om in Mac OS X 10.5.7 succesvol te jailbreaken met redsnow? Geloof niet ik mijn iPhone in DFU modus krijg.
|
|
||||
|
||||
Hier, alles gelukt (updaten, jailbreaken, nog een keer jailbreaken).
|
|
|||
|
|||
Jullie praten wel lekker makkelijk hierover, maar via die redsnow, kan ik die 3.0 niet laden hoor! hij geeft aan dat me ispw niet goed is terwijl ik gewoon de update heb gedraait via itunes......
Wat is er aan de hand? moet ik een andere 3.0 hebben ? Of werkt dit helemaal niet met een 2G? |
|
|||
|
|||
Citaat:
en uit het mapje gehaald waar hij de software updates opslaat? |
|
|||
|
|||
Je bent een held!
Aangezien de naam hetzelfde was heb ik er niet over nagedacht die te pakken! Hij doet het nu!! heb ik dan ook die ivy erbij? zit die in cydia ? Of moet ik dan die versie eropzetten met die root erin? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia krijg je erbij, maar icy kan je downloaden dacht ik weer via Cydia : heb net voor je gekeken, en ja icy kan je gewoon downloaden via Cydia ) Laatst gewijzigd door shikaru; 21-06-09 om 20:57. |
|
|||
|
|||
Eerste post na uren lang lezen, lezen en nog meer lezen, iphone 3G geupdate naar 3.0, jailbreak eroverheen en klaar, draait perfect enalles werkt.
allen bedankt voor dit verhelderende topic, ik heb er veel hulp aan gehad, het ging allemaal probleemloos!! |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|