//

[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic

[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier hetzelfde probleem als Pipa Panda en Malagutie. Omschrijving probleem: iPhone 2G blijft in zwart beeld met backlight aan. Redsn0w zegt Done Geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 05-08-09, 17:10
ZeniaC ZeniaC is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb hier hetzelfde probleem als Pipa Panda en Malagutie.

Omschrijving probleem:
iPhone 2G blijft in zwart beeld met backlight aan.
Redsn0w zegt Done
Geen rennend ananasje

Dit is voor fw 3.0, geprobeerd met zowel redsn0w 0.8.0 als 0.7.1.

Help plz.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 16-08-09, 12:49
Gabrie Gabrie is offline
• iOS 2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 30
Standaard Unlock lijkt niet te werken

Hi
iPhone 3G firmware 3.0.1 (7A400), modem firmware 04.26.08 en via redsn0w de jailbreak uitgevoerd. Ik heb met eerdere firmwares ook steeds een jailbreak (QuickPown) uitgevoerd en kan me nog vaag iets herinneren over een waarschuwing dat als je doorging met deze versie je dan later niet kon unlocken. Precies kan ik me niet meer herinneren wat dat was, maar omdat ik een t-mobile abo heb, heb ik me daar nooit zo druk om gemaakt.

Ik ga binnenkort naar de USA en dan zou ik toch eigenlijk graag een sim daar kopen voor de 3 wkn dat ik daar ben, dus probeerde nu een unlock te doen, maar die lijkt niet te werken.

De ultrasn0w is in cydia geinstalleerd, maar als ik een tele2 sim van mijn vriendin erin zet, dan kan hij geen netwerk vinden (moet wel eerst pincode voor de SIM card invoeren). Ik neem aan dat ik een SIM card kan verwisselen zonder reboot. Na uitvoeren van ultrasn0w heb ik wel uitgezet en opnieuw opgestart.

Kan het zijn dat:
- die waarschuwing van destijds me nu parten speelt? En hoe kan ik dit met zekerheid checken?
- De andere SIM card van Tele2 gekoppeld is aan haar telefoon?

Gr
Gabrie
  #523  
Oud 16-08-09, 13:55
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Voor instalatie van redsn0w , eerst je 3G uitzetten bij netwerk en dan redsn0w onstal met met de Tele 2 kaart en dan rebooten dan is Kees waarschijnlijk klaar. Succes.
  #524  
Oud 16-08-09, 14:09
Gabrie Gabrie is offline
• iOS 2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Voor instalatie van redsn0w , eerst je 3G uitzetten bij netwerk en dan redsn0w onstal met met de Tele 2 kaart en dan rebooten dan is Kees waarschijnlijk klaar. Succes.
Oh dan probeer ik dat liever pas als ik op vakantie ben, met een pre-paid kaartje van daar.
  #525  
Oud 16-08-09, 14:45
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Ik zou het nu proberen als ik jou was , dan weet je zeker dat het werkt.
  #526  
Oud 17-08-09, 07:57
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

ZeniaC
is het probleem reeds opgelost ?
  #527  
Oud 17-08-09, 17:59
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

Heb hetzelfde probleem als Gabrie. Een collega van mij heeft een 3G die ik had geunlocked naar 3.0 echter heeft hij per ongeluk op update naar 3.0.1 geklikt waardoor hij weer terug gelocked was. Echter krijg ik nu die unlock er vreemd genoeg niet meer op.. Heb al drie keer redsn0w geprobeerd waarbij 1x met het simkaartje van KPN erin (aangezien floa1512 dit hierboven aangaf), waarbij ik de simcode eraf had gehaald en 3G uit. Heb nu versie 3.0.1 (7A400) met firmware 04.26.08 op deze iPhone staan (moet dat misschien 3.0 weer worden?). Cydia staat er uiteraard op en heb ook al meerdere malen ultrasn0w geinstalleerd en gemodified. Ook een aantal keren via Vliegtuigmodus uit en aan en de iPhone enkele malen opnieuw opgestart..

Toch doet de simkaart van KPN het dus niet.. (vodafone kaart overigens ook niet, heb dat al geprobeerd). Heb die simkaart net in een iphone van een andere collega gestopt (die gelukkig niet de update van 3.0 naar 3.0.1 heeft gedaan) en daar werkt de simkaart wel in. Het zal dus toch iets met de software van de iPhone te maken moeten hebben, denk ik..

Hopelijk kan iemand me hier helpen, want ik ben nu al een aantal uren bezig (langer dan dat ik laatst 4 iPhones in totaal heb moeten jailbreaken en unlocken).
Begin wat wanhopig te worden..

(edit) overigens mocht iemand de oplossing weten, dan wil ik graag ook nog weten of ik dan daarna via iTunes de reservekopie terug kan zetten? Zo niet, hoe krijg ik dan de applicaties, telefoonnummers, foto's ed. terug op de iPhone? (tot nu toe heb ik enkel nieuwe iPhones dienen te jailbreaken en unlocken voor collega's vandaar..)

thanx!!

Laatst gewijzigd door triffic; 17-08-09 om 18:04.
  #528  
Oud 17-08-09, 20:04
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Ik heb afgelopen vrijdag ook voor een colega 3.0.1 erop gezet en met redsn0w gejailbreakt en daarna met ultrasn0w geunlockt zonder poblemen.
Ik heb wel iTunes 8.2.0 en redsn0w 7.1

Ik deet het volgende : iPhone van 2.2 naar 3.0.1 gerestored (shift-restore ,firmware 3.0.1) , met redsn0w 7.1 gejailbreakt (toen was de phone weer geluckt) daarna met cydia ,ultrasn0w binnengehaald , 3G uitgezet (omdat het een t-mobile klant is ), via cydia ultrasn0w geinstaleerd en dan de phone uitgezet. Daarna weer aangezet en de lock was eraf. Wil je nou een andere sim erin doen , dan moet je een ultrasn0w toggel via cydia instaleren die te gebruiken is met SBsettings. Na instalatie van ultrasn0w niet rebooten maar gewoon uit en aan zetten met de kaart die je wil gaan gebruiken er in. Niet vergeten, iTunes 8.2.0 en redsn0w 7.1

Hopelijk lukt het zo wel.

De backup kan daarna gewoon weer erop gezet worden.

Succes

Laatst gewijzigd door floa1512; 17-08-09 om 20:21.
  #529  
Oud 17-08-09, 22:12
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

Allereerst geweldig bedankt dat je zoveel moeite doet me te helpen!
Even vanaf mijn iPhone, kan het pas morgen uitproberen, maar ik heb iTunes 8.2.1.6 en redsn0w 0.8. Is dat het probleem denk je? Zo ja, hoe krijg ik een lagere iTunes versie?
Verder begrijp ik helaas het toggel verhaal niet, waarom werkt het niet meer zoals bij 3.0 dus dat elke sim werkt met enkel installatie van ultrasn0w? (heb wat gemist in mijn vakantie kennelijk ;-)
  #530  
Oud 17-08-09, 23:54
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Allereerst vind je iTunes 8.2.0 hier http://www.oldapps.com/itunes.php

alleen douwnloaden.
  #531  
Oud 18-08-09, 00:26
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Ten twede firmwar hier Unlock and Jailbreak iPhone 3G running iPhone firmware 3.0 with ultrasn0w | Redmond Pie downloaden.
Restore (shift -restore ) naar 3.0
vind bij c/document and settings de iTunes map en hernoem dit naar wat je wil.
Gooi iTunes weg via convig van je computer.
Instaleer daarna iTunes 8.2.0.
Ga ne weer naar document and settings en vind de iTunes map
Verwijder deze en noem je eerder hernoe
de map naar iTunes , want daar zit hè backup in.
Nu de jailbreak uitvieren met redsn0w 7.1.
Via cydia , redsn0w downloaden.
De rest heb ik hier boven reeds vertelt.

Ps

een toggel is gewoon een aan en uit knopje.
  #532  
Oud 18-08-09, 21:20
triffic triffic is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 14
Standaard

bedankt voor de info floa1512, waardeer ik zeer.
Helaas werkt het bij mij nog niet.. Heb ik alles exact zoals je zegt gedaan, dus iTunes is nu 8.2.0, restore naar 3.0 (iphone geeft nu aan: version 3.0 (7A341) met Modem Firmware 04.26.08. Jailbreak via redsn0w 7.1. 3G uitgezet. Sim Vodafone (om te testen) erin gedaan. Via Cydia ultrasn0w gedownload (in je laatste post schreef je redsn0w via Cydia downloaden maar dat leek me een tikfoutje) en geïnstalleerd. Opnieuw opgestart. Maar helaas nog steeds geen netwerk te vinden..

Heb je misschien nog een idee waar het aan kan liggen? (sorry, dat ik zo lastig ben.. zal ook ondertussen verder op websites gaan zoeken, als ik ergens wat vind zet ik het hier neer uiteraard. Maar als jij nog een idee hebt, dan zou dat ook tof zijn)

Edit: heb zojuist zo'n toggle proberen te installeren via Cydia. Echter staat er onderaan:
launchctl: Couldn's stat("System/Library/LaunchDaemons/com.bigboss.sbsettingsd.plist"): No such file or directory
Vervolgens geklikt op 'Reload SpringBoard' maar nu zit ik al tien minuten naar een hangende iphone te kijken (dat draaiding in het midden blijft maar draaien, dus waarschijnlijk gaat ook dit niet helemaal goed).

Deze iphone geeft me behoorlijk wat problemen :-(

Edit2: Heb zojuist BossPrefs geïnstalleerd en zie daar dat ultrasn0w op OFF staat. Als ik deze op ON zet en dan op home knop klik en dan weer naar BossPrefs ga dan staat ultrasn0w weer terug op OFF. (??) Heb vervolgens weer op ON gezet en onderaan op Reboot geklikt maar ook dan na opstarten staat ultrasn0w op OFF. Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Dus dat om wat voor reden dan ook ultrasn0w niet aangezet wordt/kan worden?
Na verwijderen BossPrefs (wat kennelijk achterhaald is) heb ik SBSettings geïnstalleerd maar ook daar kan ik ultrasn0w wel op ON zetten en dan kruisje linksboven, maar bij opnieuw naar SBSettings gaan staat de toggle weer op OFF.. Dit in tegenstelling bijvoorbeeld als ik 3G op ON zet, kruisje en weer opstart SBSettings dan blijft 3G wel op ON staan. Ook als ik ultrasn0w op ON (groen) zet en klik ik daaronder op Refresh button dan springt ultrasn0w weer op OFF (rood).
Hoe kan het dat mijn ultrasn0w telkens op OFF springt? Want daar zal dan misschien het probleem vandaan komen?

EDIT 3:
Heb laatste 2 uur zitten lezen op de site van def team en vond onderstaande waarbij ik op punt 4 vastloopt want ik zou niet weten waar ik die link dien te vinden en vervolgens zou ik daarna punt 5 niet weten hoe omdat ik daar niet eerder mee gewerkt heb. Remote wil dat zeggen iphone aan computer hangen en daar in dat mapje de file plaatsen?
Hoe dan ook is onderstaande misschien wel de oplossing (die ik dus helaas niet kan volbrengen) want ik zag gigantisch veel reacties erop met mensen met hetzelfde probleem als ik nu heb en sommige daarvan konden het met onderstaande oplossen (de link werd 2 weken geleden nog door degene die de post plaatste doorgestuurd maar daar is hij/zij volgens mij mee opgehouden.. dus de link heb ik niet en punt erna zou ik dus niet weten hoe..)


I have solved my 0.91-1 No Signal Issue on my iPhone 3G by doing the following steps:

1a.Toggle "Push" off in the whole process: Settings => Mail,Contact,Calendar => Push
2b.Toggle "3G" off in the whole process: Settings => General => Network => 3G

1c.uninstall ultrasn0w in Cydia and wait reboot
2.go to General - Restore - Restore Network Settings and wait reboot again... If you want to make sure the reboot, reboot second time manually
3.Reconnect your Wi-Fi
4.Find a link with the .deb package of older Ultrasn0w Version, I dunno whether I can post my link here...
so Im not going to do that right now... If Dev Team can provide a older link xD
5.Put the .deb file using Winscp(Windows) or Fugu(Mac) remotely in the following location: private/var/root/Media/Cydia/AutoInstall (the Cydia and AutoInstall folder is
not there... so if u dont have them, just create, pay attetion, on the caps. It changes everything)
6.After putting the .deb file in that folder, just reboot your iphone twice, after each time u can access the cydia/autoinstall folder to verify whether the .deb is
still there or not, if not, it's installed and removed automatically
7.Now! The MOST important step! Put your SIM back to iphone
8.Switch some times the Airport toggle until you get your signal back.
It worked for me like in the third toggle, and I recommend the Ultrasn0w 0.8 or old version of 0.9 for now before Dev Team releases some fixes for that issue

EDIT 4:

OPGELOST !!!!

Heb zojuist iets heel anders gedaan! En het werkt!!
Ik blijk echt heeeeeeeel dom te zijn geweest.. (ik sla me nu echt voor mijn kop!) heb namelijk via apt9.yellowsn0w.com gewerkt.. Vervolgens dus yellowsn0w geïnstalleerd ipv ultrasn0w.... (dat heb ik dus wel 10x gedaan de laatste dagen en echt geen 1x is me opgevallen dat er yellow ipv ultra stond.. Hoe is het mogelijk...)
Dus ipv yellowsn0w 0.9.8 heb ik nu de source http://repo666.ultrasn0w.com toegevoegd. Kreeg daarbij wel een hoop meldingen maar telkens op OK geklikt en toen de source erbij stond heb ik dus Ultrasn0w geïnstalleerd (versie 0.91-1), herstart gedaan, SIM er in en na pincode had ik huppakeeee vol netwerk!!

Ben dus heel blij, maar ik vraag me af of er meer mensen deze toch wel domme fout hebben gemaakt (waarom lijken die namen toch ook zoveel op elkaar vraag ik me dan wel weer af) of dat ik de enige ben maar wel daardoor dezelfde symptonen had..

Hoe dan ook ik ben HEEL BLIJ !! (mijn collega morgen waarschijnlijk nog meer, want die kan weer via zijn iPhone bellen)

floa1512 sorry dat je zoveel werk hebt gehad met mij en waarschijnlijk alleen maar doordat ik zo'n hele domme move heb gemaakt.. ik kruip voorlopig onder een steen en ga me zeer diep liggen schamen.. BEDANKT VOOR JE HULP !!!

Laatst gewijzigd door triffic; 18-08-09 om 23:57.
  #533  
Oud 18-08-09, 21:36
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

hallo

waar staan de instructies voor als je van 3.0 naar 3.01 wilt
3.0 is gejalibreaked(redsn0w) en geunlocked met untrasn0w

en is nodig om naar 3.01 te gaan

gr
  #534  
Oud 18-08-09, 22:46
remonman remonman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door master Bekijk bericht
hallo

waar staan de instructies voor als je van 3.0 naar 3.01 wilt
3.0 is gejalibreaked(redsn0w) en geunlocked met untrasn0w

en is nodig om naar 3.01 te gaan

gr
ifoneguide.nl
  #535  
Oud 19-08-09, 00:15
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

ja fouten maken we allemaal,ik ook in het begin.
ultrasn0w is de opvolger van yellowsn0w en neit andersom. niet vergeten en kom pas onder die steen vandaan als je zeker weet dat ik een steen in mijn hand heb op op je te gooien ha lol.

mazellllllll
  #536  
Oud 19-08-09, 13:38
helderezee helderezee is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb bij thuiskomst na vakantie iets verkeerd ingedrukt(soort upload van itunes )en nu is mijn gejailbreakte en unlockte iphone weer gelocked.
Heb geprobeerd om hem weer te unlocken,maar bij stap 11 kan ik alleen cydia en icy aanvinken..er staat geen unlock bij..Hoe kan dit?
  #537  
Oud 19-08-09, 13:53
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Ik heb bij thuiskomst na vakantie iets verkeerd ingedrukt(soort upload van itunes )en nu is mijn gejailbreakte en unlockte iphone weer gelocked.
Heb geprobeerd om hem weer te unlocken,maar bij stap 11 kan ik alleen cydia en icy aanvinken..er staat geen unlock bij..Hoe kan dit?

Geen paniek.
Naar mijn weten redsn0w 7.1 geeft geen cydia en icy. Heb het eens geproberd met een hegere versi van redsn0w maar kreeg steeds een conflikt met cydia en icy op mijn phone.
Even dat terzijde.
Jailbreak hem met redsn0w 7.1 daarna installeer je ultrasn0w via cydia en weg is ne lock.

Good luck.

Flo
  #538  
Oud 19-08-09, 14:00
helderezee helderezee is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Maar als ik doorga en dus op next druk nadat ik cydia heb aangevinkt,krijg ik in het volgende scherm(bij stap 12) niet de mogelijkheid om weer op next te drukken.Kan alleen op back klikken.
  #539  
Oud 19-08-09, 14:26
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Ik denk dat je dan ff moet wachten of anders begin de jailbreak weer vanaf het begin. Wat heb je nou eingelijk gedaan tot nu toe?
Op die manier kan ik een betere beoordeling maken.
  #540  
Oud 19-08-09, 14:52
giallorossi giallorossi is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door helderezee Bekijk bericht
Maar als ik doorga en dus op next druk nadat ik cydia heb aangevinkt,krijg ik in het volgende scherm(bij stap 12) niet de mogelijkheid om weer op next te drukken.Kan alleen op back klikken.
denk dat je werkt met redsnow 8.0?

volg de instructies in dat scherm en volg ze goed en dan zou het moeten werken.

heb er ook een keer of 3 over gedaan voordat mijn iphone de kraak pakte.

edit: stap 12 tot en met 18 (stap voor stap) in de handleiding hier is eigenlijk stap 12-18 (in een keer) in redsnow 8.0, aangezien deze de unlock iets anders doet dan in de handleiding beschreven.

Laatst gewijzigd door giallorossi; 19-08-09 om 14:55.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen WDS001 Jailbreak 1042 11-05-11 23:22
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 1372 19-09-10 18:52
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.