[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HNbassie zoals ik hier eerder vertelde had ik ineens een probleem met Cydia en Icy door redsn0w 0.7.2 Error: Sub-process /usr/bin/dpkg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb het net geprobeert, maar ook bij het installeren van deze pakkage krijg ik rare foutmeldingen:-( snap er niets meer van. heb altijd Jailbreak gehad maar nu wil het niet echt. Heb wel met rednsow 0.7.2 gedaan. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Deze avond de update gedaan naar fw3.0, perfect verlopen.
Shift+update via iTunes 8.2, ipsw firmware file geselecteerd en iTunes z'n werk laten doen. Nadien met Redsnow terug de unlock gedaan. Ik heb een 16GIG 2G Iphone US, mijn vorige fw was 2.1 (toen unlock met winpwnn) |
|
||||
|
||||
Kan je iets duidelijker zijn wat zie je op je iPhone scherm etc
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mijn iPhone 3G geupdate naar fw 3.0.
Daarna redsnow gedraaid, de juiste iphone1,3_3.0......ipsw aangewezen en alles ziet er prima uit. Dus ananas gezien en telefoon restart automatisch. Daarna is Cydia nergens te vinden! Dit 2x herhaald en nog steeds geen Cydia. Wie weet raad? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja, cydia aangevinkt en momenteel ook ICY.
Ik heb iPhone1,2_3.0_7A341.restore.ipsw gekozen. Zit daar mogelijk het probleem in? Cydia staat er nu niet op, ICY wel!! Vreemd. Ik hoop dat ik met ICY ultrasnow kan installeren en mijn iPhone kan unlocken. |
|
|||
|
|||
probleem is nu:
hoe voeg ik repo666.ultrasn0w.com toe in Icy? |
|
|||
|
|||
1. Selecteer bronnen in Icy.
2. Druk op wijzig 3. Druk op + 4. Selecteer Aangepast, en druk op Voeg toe 5. Voer de de repo in en druk op Voeg toe. 6. Druk op gereed. Als je ultraSn0w niet kunt vinden, kijk dan even in de categorie "nuttig". Als hij daar in eerste instantie niet staat kun je voor de zekerheid de bronnen een keertje refreshen. Laatst gewijzigd door ControlSje; 25-06-09 om 09:10. |
|
|||
|
|||
Geprobeerd. Heb http://repo666.ultrasn0w.com toegevoegd. Met de "0" als nul en niet als letter "O".
Toch daarna via de zoekfunctie vanuit categorieën niets te vinden. Nog een suggestie? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook in de categorie "nuttig" is geen Ultrasn0w te vinden.
Nog meer tips? |
|
|||
|
|||
Je moet de het wel goed schrijven.
Probeer het nog eens ( repo666.ultrasn0w.com/ ) en dan komt het in utilities of gebruik je zoek funktie in cydia. Hoop dat het nu wel lukt. |
|
|||
|
|||
Beste floa1512
Dat was de oplossing!! door in te vullen: ultrasn0w.com (dus met een nul en een slash) is het wel gelukt om in de categorie "nuttig" ultrasn0w te vinden. En zoals je al wist, na installeren en een restart blijkt dat mijn vodafone SIM kaart gewoon werkt! geweldig bedankt voor je hulp |
|
|||
|
|||
Graag gedaan makker. Barbatruck
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPhone in DFU-mode zet dan gaat hij automatische door naar waiting for reboot etc. ik krijg geen mogelijkheid om de power+home button 3sec in te drukken etc.
Ook krijg ik daarna geen ananas of een ram ding te zien Heeft iemand een oplossing? etc. Laatst gewijzigd door Carlos02; 28-06-09 om 20:43. |
|
|||
|
|||
redsnow
ik had het zelfde probleem, maar heb het volgende gedaan en het werkte:
maak een file en noem hem Pwnage, zet in de file de laatste firmware, die is te downloaden vanaf de wiki van iphoneclub, zet ook in deze file de volledige redsnow bestanden in. sluit je iphone aan , doe via itunes een herstel, vervolgens start redsnow en volg de stappen, wat wel belangrijk is dat je iphone uitzet (volgens mij bij stap 2 of drie van redsnow), dit deed ik niet goed., maar het is nu wel gelukt, ik heb de redsnow versie 0.7.1 en niet 0.7.2, gebruikt. ik hoop dat het helpt . gr peter |
|
|||
|
|||
Als ik dat nou doe (herstellen via itunes) gaat dan mij simlock weg?
|
|
|||
|
|||
redsnow
ja dat klopt, maar nadat je redsnow hebt gedaan, ga je via cydia , en instaleer je ultrasn0w, dan is hij weer simlockvrij
|
|
|||
|
|||
Eindelijk gejailbreakt het is heel simpel!
Eerst deed hij het niet dus heb ik het maar in safe mode gestart en opeens deed hij het. Alleen nu weet ik niet waar ik het % icoon kan vinden? Weet iemand hoe ik dat neer moet zetten? Laatst gewijzigd door Carlos02; 29-06-09 om 08:08. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|