[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is gewoon te makkelijk in nog geen 5 minuten was mijn ipod van 2.2.1 (JB) naar 3.0 (JB)!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is gewoon te makkelijk in nog geen 5 minuten was mijn ipod van 2.2.1 (JB) naar 3.0 (JB)!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hehe het is gelukt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij blijft bij mij hangen bij de 2e Waiting for Reboot, iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Heb alles zo'n beetje gelezen, en zie verschillende resultaten. Wat ik wil weten of de jailbreak weer voor zo'n trage iPhone zorgt of dat dat ook is opgelost met de rode sneeuw?
|
|||
|
|||
Jailbreak gelukt. voor mij was probleem van waiting to reboot. een bug van vista.
op de laptop met windows xp deed ie het namelijk wel. |
|
|||
|
|||
Wat is het beste voor installatie van 3.0, herstellen met shift of gewoon update? (sorry als dit er al eens stond)
Laatst gewijzigd door Thundie; 20-06-09 om 15:48. |
|
|||
|
|||
klopt dit .. ik gebruik nu yellowsn0w .. kan deze update wel doen op mijn 3G maar dan heeft yellowsn0w geen effect .. tijdelijk even mijn tmobile kaartje gebruiken .. in de hoop dat ultrasn0w dan gereleased wordt binnen x aantal uur .. en dan via Cydia/Repro ultrasn0w binnen halen .. en ik ben weer het heertje .. klopt toch allemaal?
|
|||
|
|||
Als ik iTunes open, geeft ie aan dat hij niet met mijn iPhone een verbinding kan maken omdat deze met een toegangscode is beveiligd..... Wat kan k nu doen? Wil 3.0 erop gooien maar ook nieuwe muziek etc....
Help help |
|
|||
|
|||
Je toegangscode ingeven. Of hem afzetten op je iphone miss ...?
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb dus een gejailbreakte en een unlocked iPhone (1e generatie), dus ik heb nooit met een toegangscode gewerkt. Maar zowel op iTunes als me iPhone kan k nergens wat invoeren..... Wat houdt dat afzetten in dan? |
|
|||
|
|||
Waarom haalt hij al je contacten eraf na het eropzetten van redsnow?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je de beveilingscode moet ingeven of afzetten gewoon hoor ... ( instellingen-->algemeen-->codeslot)
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect! Was binnen 5 min. gebeurt! Cydia is weer terug op m'n springboard
Laatst gewijzigd door "R"; 20-06-09 om 17:15. |
|
||||
|
||||
Ik krijg het niet voor elkaar!! Grrr!! Ik heb een 2g met OS 3.0..upgedate met Itunes 8.2. Redsnow lijkt zonder problemen te werken maar zodra die klaar is...ruim 10 min. met "Downloading Jailbreak Data" op het scherm..gebeurt er barweining! Na de installatie geeft mijn Iphone nog steeds aan dat ik moet connecten met Itunes. Hij blijft gelocked!! Wat doe ik verkeerd????
|
|
|||
|
|||
Ik ben weer zo ijverig om iTunes eraf te gooien (omdat ik eerder ook al rare dingen er mee had) en nu weer opnieuw erop te zetten. Dus ben benieuwd zo, en zal t eens proberen via de instellingen. Kan ik iemand PM-en als t niet lukt?
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels via een custom firmware 3.0(op het forum te vinden, dank aan Appelsap) op een 1g gezet.
Werkt tot nog toe perfect. heb ook Cydia terug. Dit alles zonder Redsnow, gewoon via shift select en hoppa, laat maar gaan! Custom firmware: https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html Laatst gewijzigd door Paz; 20-06-09 om 16:09. |
|
||||
|
||||
Paz...heb je een linkje naar die custom??
|
|
|||
|
|||
het is gelukt van de 1ste keer, bedankt! Ik vind wel nergens de functie om mms te gebruiken?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|