[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen die succesvol zijn of haar iPod touch 2g heeft jailbroken? Ik heb zelfs gewerkt in VMware met een windows XP: ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen die succesvol zijn of haar iPod touch 2g heeft jailbroken?
Ik heb zelfs gewerkt in VMware met een windows XP: ik volg alle stapjes goed op, maar telkens blijven ze eventjes hangen, bv bij Second stage. Daarom disconnect ik even, en direct terug in. Dan gaat ie perfect door. Bij uploading ramdisk bleef ie ook maar staan op 100%, maar uteindelijk ging het wel weg. Maar er is niks verander: geen cydia te zien op mijn Touch... Graag wat hulp? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg nog steeds een foutmelding, ditkeer: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden:S
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mensen, hierboven genoemde methode is omslachtig
het makkelijkste is (je kopieert, redsnOw.exe en de iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw in dezelfde map, daarna klik je 1 keer op iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw en den SLEEP JE naar redsnOw.exe als dat gelukt is, krijg je een scherm tevoorschijn, daarna druk je op browse, selecteer je nog een keer "iPhone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw"en dan volg je instructies op het beeldscherm als je alles goed doet, moet het minder dan 5 minuten lukken |
|
|||
|
|||
en als je nu gewoon de nieuwe versie download? :s
|
||||
|
||||
Bij mij werkt het niet hij blijft haken bij waiting for reboot :S
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Man man, vanochtend een paar uur zitten surfen om te kijken hoe het allemaal ging.. allemaal moeilijke beschrijvingen enzo..
1 uur later redsnow! Piece of piss! Ging ook verrassend snel! er1ck iPhone 3G 16GB [FW: 3.0] [Jailbreak: JA] Windows |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan er iemand mss een printscreen nemen van hoe en wat er juist in cmd moet staan?
|
|
|||
|
|||
is er niks zonder zip kan het niegt uitpakken staat bestand bestaat al en torrent maakt die ook niet open HELP me laatste stappies
|
|
||||
|
||||
Ligt het aan mij of staan er in Cydia nog niet veel apps die werken met 3.0?
|
|
|||
|
|||
Als je dit nog niet echt kan, dan wacht je beter nog een beetje; trouwens op iclarified.com komen er regelmatig enkele how-to's uit ...
|
|
||||
|
||||
Ik doe het maar weer opnieuw (3de keer)
eerste keer 10 min gewachten niks. Toen 20 en nu opnieuw aan het doen. Ik had een custom firmware voorheen, maar die werkte niet goed. Als hij het nou nog niet doet, da restore ik hem eerst terug naar 3.0 |
|
||||
|
||||
Jongens iClarified heeft een tutorial
|
|
|||
|
|||
hoe maak ik het open met vista
|
|
|||
|
|||
firmware, waar kan ik die vinden?
Zojuist Redsnow gedownload en gestart. Vevolgens krijg ik de vraag: 'locate your .ipsw file'. Via 'Browse' kan ik gaan zoeken. Maar waar vind ik nu die .ipsw file?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|