[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net de eerste stap gedaan, nl geupdate naar 3.0 via itunes maar waar vind ik nu die ipsw die ik in dezelfe map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb net de eerste stap gedaan, nl geupdate naar 3.0 via itunes
maar waar vind ik nu die ipsw die ik in dezelfe map moet zetten? edit: sorry voor de domme vraag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gelukt eindelijk. Nu nog wachten op ultrasnow voor een collega van me
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal wat hierboven staat. Het is echt simpel. Ik heb zojuist ook mijn 2g geupdate met redsn0w, werkt geweldig...
|
|
||||
|
||||
Even een vraag, wat is handiger, mijn iPhone 3G eerst updaten naar 3.0 in iTunes en dan Redsnow downloaden en dus jailbreaken, of eerst Redsnow downloaden en dan het firmware bestand pas gebruiken?
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ;-). Zit nu nog op 2.2.1 jailbreak.... |
|
|||
|
|||
ik ben wel al mijn contactgegevens kwijt...
is er een manier om die terug te vinden? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Wel verborgen mappen laten zien) |
|
|||
|
|||
Citaat:
De methode werkt prima, zou ik als ik jou was dan ook doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo nee, kun je een backup van je iphone vanuit iTunes herstellen? Zo ja, ze zijn weer terug. Zo nee, ze zijn echt weg. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ de mods
Misschien handig om deze post; https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post303523 Even toe te voegen aan de openings post/wiki/frontpage? |
|
|||
|
|||
even door duidelijkheid: iphone 3g met t-mobile lock
Kan ik updaten naar de nieuwste firmware in itunes kan ik dan jailbreaken dmv redsn0w zodat er Cydia erop komt? en dan wachten op ultrasn0w zodat ik hem kan unlocken? Alvast bedankt voor de antwoorden |
|
|||
|
|||
hij zegt waiting for reboot bij versie redsn0w 0.7.1
wat doe ik fout heb het al 3x geprobeerd ofzo moet ik hem handmatig rebooten ofzo ? *** hij wil ook nu niet meer aan :S kan iemand helpen. --- Itunes herkende hem nog als in herstel dus ik probeer hem nu weer te restoren --- Laatst gewijzigd door shikaru; 20-06-09 om 13:41. |
|
|||
|
|||
backgrounder
Hai,
"Backgrounder broke on 3.0" En zo zijn er nog een aantal die niet werken na de JB op 3.0. Laatst gewijzigd door bevertje; 20-06-09 om 13:41. |
|
|||
|
|||
Ik krijg in CMD de hele tijd; Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden. Ik heb alles gewoon goed ingevuld en de bestanden staan op het bureaublad:S Kan iemand mij helpen?
TriXal0ne |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze week 3.0 er al opgezet, ... maar geen Youtube of MMS. Lost Redsn0w dit op? |
|
|||
|
|||
ik heb dezelfde vraag als shikaru, wat moet ik doen als hij blijft wachten bij "waiting for reboot"? moet ik zelf iets doen of het gewoon laten bollen? er gebeurt niets iig
|
|
|||
|
|||
heeft iemand al meegemaakt dat de rennende ananas in beeld is, hij op 90% is en Installing Activation bundles in het scherm blijft staan. Al 10 minuten nu?
|
|
|||
|
|||
help aub
iphone 3g met t-mobile lock Kan ik updaten naar de nieuwste firmware in itunes kan ik dan jailbreaken dmv redsn0w zodat er Cydia erop komt? en dan wachten op ultrasn0w zodat ik hem kan unlocken? Alvast bedankt voor de antwoorden |
|
|||
|
|||
Youtube doet het gewoon bij me hoor
edit/ mms ook visual voicemail ook tethering ook LANG LEVE JAILBREAK! Laatst gewijzigd door Xiceke; 20-06-09 om 13:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|