[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Moest het trouwens voor iemand handig nog zijn: OS 3.0 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moest het trouwens voor iemand handig nog zijn:
OS 3.0 MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Redsn0w 0.7.1 toegevoegd in post #1. Alleen voor Windows!
|
|||
|
|||
Ben misschien een leek, maar wat is CMD?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoalng duurt het voordat ze met quikpWn komen gewoon het progammatje die het doet.
Ik ben niet technish genoeg aangelgd om dit te doen |
|
||||
|
||||
Redsn0w Win 0.7.1 werkt perfect!!!!!!!!!!!
Net mijn iphone gedaan met vista en een iphone 3g uit belgie. Het mooie aan redsnow is dat al mijn contacten en apps nog op mijn iphone staan Hulde aan het dev team _0_ |
|
|||
|
|||
Lost dit ook de problemen met Youtube, Location Service en push notification op de iPhone 2G?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ga het nu proberen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus gewoon het fw bestand slepen op redsnow.exe? mvg |
|
|||
|
|||
bij windows: druk op Start-->uitvoeren--> typ CMD en dan ENTER
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sleep dan je firmware op redsn0w.exe Daarna vraagt hij naar je firmware te browsen, doe dit. De rest wordt vanzelf duidelijk |
|
||||
|
||||
BTW mijn youtube werkt perfect hoor op mijn 3.0 met jailB whoehoeeeeeeeeee
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het kan nog makkerlijker.
Download via Rapidshare: RapidShare: Easy Filehosting Pak de zip uit in een mapje. Plaats je .ipsw in dezelfde map als Redsn0w.exe Je .ispw vind je hier (XP): C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw Sleep de ispw icon met je muis op de icon van Redsn0w.exe De procedure start al en je hoeft alleen nog te kunnen lezen |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone met t-mobile lock (nieuwste bootloader). Kan ik alvast met deze manier mijn iphone jailbreaken en later met ultrasn0w unlocken of kan ik beter wachten?
Moet ik een custom firmware erop zetten of is de "officieele" 3.0 met itunes goed? aub help |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nou dit is de opslossing hoor voor de 1e gen iPhone jailbreak, unlock & nieuwe fimrware erbij. Beter dan die PwnageTool met iTunes Restore waar ik continu die 160x error krijg. gisteravond al uren mee bezig geweest. En dan nog geprobeerd vanuit 7.5 om 2.0.2 te zetten enzo, de drama!
Met redsnow is het zo gepiept |
|
|||
|
|||
Alleen jammer dat het nu zo druk is op Cydia dat dat niet meer werkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|