[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CeVaSo Onzichtbare mappen zichtbaar maken! Start - accountnaam AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates Jij ook bedankt!!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb redsn0w gedownload, klik op het exe bestand, maar hij opent hem niet?! help?0! aub
|
|
|||
|
|||
Haha, ik zie een plaatje van een rennende annanas in beeld met daaronder: "Flashing NOR", gaat goed dus
iPhone Dev-Team: you are the best! |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ehm op devteam blog staat dit:
Windows
betekent dit dat de files die er eerst stonden niet goed zijn? |
|
||||
|
||||
Dus die redsnow zorgt ervoor dat Cydia op mijn iphone komt te staan ?
Die unlock is niet zo bijzonder heb toch een 3g uit belgie. Kan iemand mij vertellen of hij cydia erop zet ??? |
|
|||
|
|||
Hallo, ik krijg deze foutmelding, kan dit zijn omdat ik vista gebruik?
DFU MODE SUCCESSFUL ------------------ NOTICE: If Windows says 'USB Device Not Recognized' during a 'Waiting for reboot' stage, unplug the iPod from the computer and then plug it back in. Jailbreaking device Killing iTunes [done] Waiting for DFU device [done] Uploading first stage [100%] Waiting for reboot [done] Uploading second stage [100%] Waiting for reboot [done] Uploading third stage [100%] Waiting for reboot [done] AppleMobileDevice: WriteFile error 2 |
|
|||
|
|||
Zet dees ding ook Cydia + Icy erin of ?
|
|
|||
|
|||
Bij mij is redsn0w klaar het laatste wat er stond was rebooting, maar op mijn iphone blijft nu al 10min downloading jailbreak data staan met het welbekende draaiende icoontje.
Is dit goed? want dit duurt nu wel erg lang.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo juist redsn0w gedraaid, works like a charm. Had van de week de 3.0 erop gezet en nu dus jailbreak uitgevoerd, Cydia staat er nu op. Alleen werk YouTube nog niet, zag ik. Hebben anderen dat inmiddels wel werkend? Moet ik er dan eerst weer een andere 3.0 opzetten, een van de customs bijvoorbeeld zoals ze gisteren hier gepost zijn?
Hulde voor Dev! |
|
|||
|
|||
Zie dat op devteam blog een andere gebruiker zelfde probleem heeft als ik(zie post 44) op vista x64.
Nog maar eens proberen via xp... |
|
|||
|
|||
Stappenplan: (zoals eerder al verteld)
voor windows (vista): 1. Download de redsn0w van een van de links. 2. unzip het bestand en zet hem in users/ <gebruikersnaam> / 3. Hernoem het mapje naar redsn0w. 4. zoek het mapje C:\Users\ <gebruikersnaam> \AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates 5. in dit mapje staat een bestand genaamd " iPhone1,2_3.0_7A341_Restore " 6. ctrl+c dit bestand 7. ctrl+v dit bestand in het mapje redsn0w van daarnet ( c:/users/ <gebruikersnaam> /redsn0w ) 8. duw bij uitvoeren cmd 9. typ in het kadertje wat nu opspringt: cd redsn0w 10. typ nu in dat kadertje: redsn0w.exe iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw 11. volg de stappen die nu in het kadertje komen te staan 12. even geduld, je ziet de percentjes voorbij vliegen. +- 5-10 min 13. Klaar!! |
|
||||
|
||||
Ik zoek iemand die 3.0 op mijn I-phone wil zetten, ik kan naar je toekomen of jij naar mij, regio Noordwijk. Wie wil me helpen?
|
|
|||
|
|||
Dat ze nu maar heel snel met die unlock ook komen
|
||||
|
||||
Citaat:
Jammer genoeg pakt mijn PC mijn iPhone niet in DFU mode. iPod touch 2e gen. is nu aan het jailbreaken... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone met t-mobile lock (nieuwste bootloader). Kan ik alvast met deze manier mijn iphone jailbreaken en later met ultrasn0w unlocken of kan ik beter wachten?
Moet ik een custom firmware erop zetten of is de "officieele" 3.0 met itunes goed? |
|
|||
|
|||
Let op Windows gebruikers:
Het Dev-Team heeft zojuist een nieuwe versie van de WINDOWS redsnow geplaatst. Dit is redsn0w 0.7.1 http://torrents.thepiratebay.org/496...40.TPB.torrent Edit: Het heeft de bug gefixt die sommige mensen (met Vista x640 ervaren. Ipv een CMD scherm komt er nu gewoon een menu te voorschijn. Laatst gewijzigd door 4remi4; 20-06-09 om 13:05. Reden: Meer info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 1372 | 19-09-10 19:52 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
|
|