3gs ultrasn0w idee. discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen ik heb een idee hoe mensen met een 3gs hun telefoon kunnen unlocken! stel ze hebben een apple devolper account of kennen iemand met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs ultrasn0w idee.
Mensen ik heb een idee hoe mensen met een 3gs hun telefoon kunnen unlocken!
stel ze hebben een apple devolper account of kennen iemand met een devolper account. maakt zijn iphone test iphone. voegt de ultrasnow code toe aan sdk installeert em en klaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En waarom denk jij dat Ultrasn0w werkt op de 3GS???
De hele hardware is anders hè, dat weet je.... En de SDK kan je niet installeren, das meer een handleiding dacht ik....
|
||||
|
||||
Gaat niet werken. 99% kans dat de nieuwe 3GS een nieuwe bootloader + baseband heeft.
|
|||
|
|||
ooh ik dagt dat ze zeiden dat de 3gs dezelfde zwakke baseband had als 3.0
en de SDK is tog dat ding dat ze gebruiken voor apps maken? |
|
||||
|
||||
Juist, om apps mee te maken, niet om als Firmware te gebruiken.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
3gs unlock via ultrasn0w?? wie helpt me | punkstra | Archief | 2 | 19-07-09 19:57 |
|
|