//

Kan een gejailbreakte iphone later hardwarematig geunlocked worden

Kan een gejailbreakte iphone later hardwarematig geunlocked worden discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg binnenkort een iPhone 3Gs bij een t-mobile abonnement. Omdat de ontvangst bij mij met t-mobile erg slecht is wil ik mijn huidige vodafone-abo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-09, 01:15
mama mascha mama mascha is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard Kan een gejailbreakte iphone later hardwarematig geunlocked worden

Ik krijg binnenkort een iPhone 3Gs bij een t-mobile abonnement. Omdat de ontvangst bij mij met t-mobile erg slecht is wil ik mijn huidige vodafone-abo blijven gebruiken. Om kosten te besparen van het officieel unlocken door t-mobile dacht ik er aan om het eerste jaar deze te jailbreaken en over een jaar gratis door t-mobile te laten unlocken. dus mijn vraag:
Kan een gejailbreakte iphone later hardwarematig geunlocked worden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-09, 01:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ik vermoed dat het antwoord ja is, maar dat moeten de experts maar vertellen.

Pas wel op: er is grote kans dat jouw 3GS nog niet te jailbreaken is (te nieuwe bootrom) en een nog grotere kans dat hij voorlopig niet softwarematig te unlocken is, dus je plan voor het eerste jaar zal niet meteen slagen...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone MOET syncen voordat er één cd opgezet kan worden... Debbjuh92 iTunes 1 21-08-10 09:07
iPhone: Kan je een gejailbreakte iphone gewoon upgrade naar 4.0? MCMRTN Jailbreak 1 26-06-10 19:10
iPhone 3GS: Hardwarematig is geunlocked? Jan-Peter Unlock 5 07-08-09 18:06
Geunlocked iphone opnieuw geunlocked met iDemocracy 3, Maar is nu vastgelopen>> HELP Heratie Unlock [archief] 4 06-05-08 01:48
Bij een gejailbreakte iphone kan je dan niet firmware opgraden of wel? orli Archief 5 17-04-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.