//

Unlocked?

Unlocked? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen. Het zit dus zo dat ik een nieuwe iphone heb. Steek ik een simkaart er in, en dan zegt die dat ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-09, 15:59
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard Unlocked?

Hey iedereen. Het zit dus zo dat ik een nieuwe iphone heb. Steek ik een simkaart er in, en dan zegt die dat ik mijn iPhone moet aansluiten op iTunes, maar deze heeft geen internet. Dus ik kon hemniet vebruiken. Dan jailbreak ik hem (tethered)met blackra1n en dan kan ik hem wel gebruiken (alles behalve bellen enz.). Nu, als ik er een simkaart insteek zegt hij simlock, dan duw ik op ontgrendelen en geef mijn pin in, en krijg ik mijn signaalsterkte te zien, dat 0 is. Later wordt dit geen service. Nu is mijn vraag simpel: moet ik mijn iPhone eerst op iTunes in de iTunesstore ativeren voor ik hem kan gebruiken ofzo? De aanphone is aangekocht in de mediamarkt te sint-pieter-sleeuw in Belgie. Dus hij zou simlockvrij moeten zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-09, 16:17
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekydude Bekijk bericht
Hey iedereen. Het zit dus zo dat ik een nieuwe iphone heb. Steek ik een simkaart er in, en dan zegt die dat ik mijn iPhone moet aansluiten op iTunes, maar deze heeft geen internet. Dus ik kon hemniet vebruiken. Dan jailbreak ik hem (tethered)met blackra1n en dan kan ik hem wel gebruiken (alles behalve bellen enz.). Nu, als ik er een simkaart insteek zegt hij simlock, dan duw ik op ontgrendelen en geef mijn pin in, en krijg ik mijn signaalsterkte te zien, dat 0 is. Later wordt dit geen service. Nu is mijn vraag simpel: moet ik mijn iPhone eerst op iTunes in de iTunesstore ativeren voor ik hem kan gebruiken ofzo? De aanphone is aangekocht in de mediamarkt te sint-pieter-sleeuw in Belgie. Dus hij zou simlockvrij moeten zijn.
Je iPhone heeft geen internet nodig om met iTunes te werken? Probeer je iPhone aan te sluiten aan je computer (met SIM er in), vervolgens iTunes op te starten en kijk eens of deze hier door herkend wordt. Als het goed is wordt deze dan geactiveerd.

EDIT
Of bedoel je dat je op je computer geen internet hebt?

__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen

Laatst gewijzigd door De Generaal; 27-12-09 om 14:29.
  #3  
Oud 27-12-09, 10:40
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Als het goed is heeft nu Blackra1n de iPhone geactiveerd.

Klinkt als je Blacksn0w nog vergeten bent.
__________________

  #4  
Oud 27-12-09, 21:34
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

Sorry voor de onduidelijke beginpost, was op iPhone gepost, en das nogal veel om te typen op zo'n klein machientje .
Mijn PC met iTunes heeft geen internet... Kan dit het probleem zijn? De enigste manier dat ik mijn iPhone kan gebruiken is omdat ik blackra1n heb gebruikt om te jailbreaken.
Het is wel een simlockvrije telefoon.

Nu zit ik alweer op een pc met internet en itunes. Kan ik hem gewoon aansluiten op iTunes en de instructies volgen om te activeren?

EDIT: Nu is mijn iPhone geregistreerd... Ik vind het echt vaag. Moet ik mijn iPhone eerst via iTunes activeren voor hij kan werken ofzo? Want hij gaat altijd automatisch naar het syncronisatiescherm zonder te zeggen dat ik eerst moet unlocken.

Ik zal het eens precies uitleggen:
Ik steek er een simkaart in. Dan zegt hij: Simlock, dus ik duw op ontgrendelen. Ik geef mijn pin en dan komen er connectiebaartjes zonder een provider naast. Na een tijdje gaat hij over naar geen service.

Moet ik mijn iPhone eerst via iTunes activeren en unlocken voor ik hem kan gebruiken??

Ik heb net met iemand gesproken en die zegt dat ik inderdaad de iPhone eerst moet unlocken vie iTunes.
Nu is het probleem dat als ik hem verbindt met de pc, met iTunes open, hij gewoon naar de syncronisatiepagina gaat (vermoedelijk door de Jailbreak). Moet ik nu weer de jailbreak ongedaan maken enz enz. om hem te activeren? :S

EDIT: Wat ik nu ga proberen is de Jailbreak OS er afsmijten en herstellen naar officiele firmware.
Dit zou de prompt moeten starten in iTunes om te unlocken (want die krijg ik niet nu met een jailbroken iPhone).

EDIT 2: Ik heb nu de originele OS er op gesmeten, en nu zei iTunes dat ik hem moest unlocken, dus dit kon ik ook doen... Maw als je een unlocked iPhone hebt die je hebt gejailbreaked voor je hem unlockt, zit je met een iPhone die niet kan bellen en smsen. Je moet dus eerst unlocken via iTunes voor je een Jailbreak toepast.

Laatst gewijzigd door freekydude; 28-12-09 om 00:48. Reden: Oplossing: eerst unlocken in iTunes, dan jailbreaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos moriz Archief 2 21-02-08 11:30
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 21:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.