iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   Unlock Baseband 04.26.08-05.11.07-05.12.01-05.13.04 (FW 3.0 tot 4.0) - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/53394-unlock-baseband-04-26-08-05-11-07-05-12-01-05-13-04-fw-3-0-4-0-verzameltopic.html)

chillthebill 05-03-10 16:15

mensen we moeten gewoon wachten op een nieuwe jailbreak verrote van apple is dat je eigenaar word van het produkt wat je koop maar hun bepallen hoe je ermee moet omgaan hoe F899-*p dat ook is

V70ORD5 05-03-10 19:44

Ik snap niet dat Microsoft een mega boete heeft gekregen voor verkoop windoos incl Exporer en dit mag dan wel. Is dit nix voor Smit Kroes om eens achteraan te gaan. Appel verplichten de boel open te gooien!!!! Actie!

elpat 05-03-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wesleymeijde (Bericht 423447)

Geen idee of het echt werkt. Ik heb een I phone 3GS en de auteur geeft duidelijk aan dat het alleen werkt op een I phone 3G.

Wellicht wel een oplossing voor de 3G. Succes.

wierender 05-03-10 20:07

reactie
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 423380)



heb net contact gehad met die man en hij is er zeer van overtuigd dat hij het kan ik heb voor morgen een afspraak gemaakt en zal even langs gaan morgen zal ik meer vertellen groetjes

elpat 05-03-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wierender (Bericht 423518)
heb net contact gehad met die man en hij is er zeer van overtuigd dat hij het kan ik heb voor morgen een afspraak gemaakt en zal even langs gaan morgen zal ik meer vertellen groetjes

Ik wacht in spanning af. Mocht het inderdaad zo zijn dat de nieuwe baseband 5.12.01 unlocked kan worden, zal die goede man het druk krijgen. Ik rij dan in elk geval morgen direct naar Rotterdam!!!!

Tom11 05-03-10 20:48

Zal het dan eindelijk..:d

Trikz 05-03-10 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wierender (Bericht 423518)
heb net contact gehad met die man en hij is er zeer van overtuigd dat hij het kan ik heb voor morgen een afspraak gemaakt en zal even langs gaan morgen zal ik meer vertellen groetjes

nah denk niet dat die 05.12.05 kan unlocken dan hadden we dat wel gehoord van het dev team ik hoop het wel maar ben er bang voor

chillthebill 05-03-10 22:02

mede iphone bezitters
het kan niet waar zijn wat ik hierboven lees in ieder geval ben ik er heel sceptisch over ik volg de experts: saurik, cydia, en dev-team op twitter
geen van hun hebben de afgelopen maand een update gegeven dat de 3.1.3 op de iphone 3gs te jailbreaken is.

WDS001 05-03-10 22:33

Jongens, jongens, jongens. Baseband 05.12.01 is nog NIET TE UNLOCKEN. Als je echt zo graag €20 kwijt wil zijn (de advertentie ziet er overigens zeer betrouwbaar uit :eek:), dan mag je die ook aan mij geven ;)

Een overzicht van wat wel kan vind je hier.

wierender 05-03-10 22:58

effe een ander vraagje ik heb een beetje hier en daar rond gevraagd maar weet nog niet zeker kun je nou met een turbo sim je iphone unlocken
ook al is ie 3.1.3 met 05.12.01

WDS001 05-03-10 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wierender (Bericht 423565)
effe een ander vraagje ik heb een beetje hier en daar rond gevraagd maar weet nog niet zeker kun je nou met een turbo sim je iphone unlocken
ook al is ie 3.1.3 met 05.12.01

Dat soort zaken zijn niet meer van deze tijd en werken dus niet.

timarea51 06-03-10 03:36

Naja we zullen het vandaag horen,
Ben ook erg benieuwd,
Zowiezo al goed dat hij heen gaat Inplaats van opsturen etc.

iScorpio 06-03-10 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wierender (Bericht 423518)
heb net contact gehad met die man en hij is er zeer van overtuigd dat hij het kan ik heb voor morgen een afspraak gemaakt en zal even langs gaan morgen zal ik meer vertellen groetjes

Advertentie op marktplaats bestaat al niet meer ;) en deze persoon wist niet eens hoe hij jailbreak moest schrijven. Dat mensen hier nog intrappen....:rolleyes:

blond 06-03-10 10:10

Dom dom dom ... perongeluk ook update gedaan..

maar iemand zeg alsjeblieft dat deze qoute niet waar is:

"The exploit Sherif Hashim uses has not been revealed yet, but iPhone Dev Team member MuscleNerd has confirmediPhone 4G before releasing this unlock so that Apple does not patch the exploit before then. For now, all iPhone users that are unlocked/jailbroken are advised to be extremely cautious of future firmware updates and avoid updating before the jailbreak tools are updated." that it works. The iPhone Dev Team will most likely wait for Apple to release the next generation"

Trikz 06-03-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blond (Bericht 423613)
Dom dom dom ... perongeluk ook update gedaan..

maar iemand zeg alsjeblieft dat deze qoute niet waar is:

"The exploit Sherif Hashim uses has not been revealed yet, but iPhone Dev Team member MuscleNerd has confirmediPhone 4G before releasing this unlock so that Apple does not patch the exploit before then. For now, all iPhone users that are unlocked/jailbroken are advised to be extremely cautious of future firmware updates and avoid updating before the jailbreak tools are updated." that it works. The iPhone Dev Team will most likely wait for Apple to release the next generation"

houd er maar wel rekening mee :(

pionok 06-03-10 11:35

De heer uit Rotterdam heeft het geprobeerd op mijn iphone 3g 16gb. base band 5.12.01 en het is niet gelukt. jailbreaken lukt hem wel.
hij had er ook bij mij al het vertrouwen in, maar is tot vannacht 4 uur bezig geweest. helaas is het dus niet gelukt.
ook de belhuizen hier in de buurt krijgen het nog niet voor elkaar en hebben het over een paar dagen.
De ipad komt voorlopig nog niet in nederland uit, dus als de unlock 3.1.3 uitgave daar afhankelijk van is, kunnen we voorlopig nog wel even wachten. helaas dus voor iedereen die geupdate heeft naar 3.1.3 met 5.12.01 incl. me.

groet.

Trikz 06-03-10 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pionok (Bericht 423635)
De heer uit Rotterdam heeft het geprobeerd op mijn iphone 3g 16gb. base band 5.12.01 en het is niet gelukt. jailbreaken lukt hem wel.
hij had er ook bij mij al het vertrouwen in, maar is tot vannacht 4 uur bezig geweest. helaas is het dus niet gelukt.
ook de belhuizen hier in de buurt krijgen het nog niet voor elkaar en hebben het over een paar dagen.
De ipad komt voorlopig nog niet in nederland uit, dus als de unlock 3.1.3 uitgave daar afhankelijk van is, kunnen we voorlopig nog wel even wachten. helaas dus voor iedereen die geupdate heeft naar 3.1.3 met 5.12.01 incl. me.

groet.


wees blij dat je een 3g heb als je een 3gs had had je het wel kunnen vergeten :) net als ik en meerdere

pionok 06-03-10 11:44

nou zo blij ben ik niet, want mijn kpn sim doet het er niet in. Dus ik heb er nu niet zoveel aan. gelukkig heb ik mijn nokia nog. ik wacht rustig af en anders weg ermee.

passie77 06-03-10 23:30

alsof de ellende nog niet groot genoeg is na die k.. update kom ik vandaag achter dat mijn tomtom apps benelux en west eur ook niet meer opstarten!!
iemand enig idee waar dit vandaan komt???
kan het iets met de jailbreak te maken hebben??
en als ik via itunes herstel
krijg ik dan een kans om mijn lock weer ongedaan te maken??

radeloze iph(lost)

nickster 07-03-10 11:50

Ik heb bootloader 05.09
Is dat downgraden dan mogelijk?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.