Help, no SIM card installed ? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) beste iphoneclubbers. ik heb een tijdje terug een iphone 3gs gekocht van een maat en die werkte perfect. nu heb ik hem geupdate via itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help, no SIM card installed ?
beste iphoneclubbers. ik heb een tijdje terug een iphone 3gs gekocht van een maat en die werkte perfect. nu heb ik hem geupdate via itunes maar daar is het probleem. hij geeft enkel en alleen nog dit weer. "no sim card installed. insert a valid sim with no pin lock to activate iPhone!"
Ik ben echt een leek en weet geen raad.. Kan iemand mij aub uit de nood helpen. Ik heb een mobistar simkaart. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door pinokkia; 09-02-10 om 00:33. |
|
||||
|
||||
Topic titel aangepast. Volgende keer daar rekening mee houden. 'Help' is NIET voldoende.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 3gs geeft 'no sim card installed' aan. | mikerijntje | Unlock | 4 | 19-04-11 18:49 |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
No SIM card installed iPhone4 | Gnobama | iPhone algemeen | 2 | 27-06-10 12:18 |
iPhone: [iPhone 2G] No Sim-Card installed | Chytin | Jailbreak | 8 | 09-12-08 13:49 |
no sim card installed. Help!! | LeonM | Unlock [archief] | 31 | 13-05-08 14:32 |
|
|