No SIM card installed iPhone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren uit UK terug gekomen en netjes van simcard op maar geknipt. Het zou kunnen zijn dat het probleem daar inzit maar heb hem precies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
No SIM card installed iPhone4
Gisteren uit UK terug gekomen en netjes van simcard op maar geknipt.
Het zou kunnen zijn dat het probleem daar inzit maar heb hem precies op maar geknipt en hij past perfect imo. Echter geeft mijn iPhone 4 aan dat "No SIM card installed - Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone" Heb inmiddels een andere sim geknipt en gebruikt maar die geeft hetzelfde aan. Ook heb ik restore gedaan maar het resultaat blijft hetzelfde. Iemand een idee in welke hoe ik het precies moet zoeken, want het lijkt erop alsof deze gelocked is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je goed geknipt hebt? Of haal een micro sim prepaid kaartje bij T Mobile.
|
|
|||
|
|||
Dat idee kreeg ik zojuist ook, zal dadelijk eens gaan kijken aangezien de winkels hier open zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 3gs geeft 'no sim card installed' aan. | mikerijntje | Unlock | 4 | 19-04-11 18:49 |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
iPhone 3GS: Help, no SIM card installed ? | vedzo | Unlock | 2 | 09-02-10 00:41 |
iPhone: [iPhone 2G] No Sim-Card installed | Chytin | Jailbreak | 8 | 09-12-08 13:49 |
no sim card installed. Help!! | LeonM | Unlock [archief] | 31 | 13-05-08 14:32 |
|
|