Imei & iccid discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke sorry als de vraag al ergens beantwoord staad maar heb gezocht ben echt een noop Maar oke ik ben bezig geweest want mijn I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Imei & iccid
Oke sorry als de vraag al ergens beantwoord staad maar heb gezocht ben echt een noop
Maar oke ik ben bezig geweest want mijn I phone heeft een reboot gedaan. En dus kon ik opnieuw jailbreaken geen probleem tot nu toe. Even via I Tunnes Reboot gedaan en klaar ik werk met blackra1n. Heb blackra1n gebruikt telefoon reboot en krijg nu dit wat nu heb sim er in en krijg tezien. IMEI & ICCID Met een hoop nummers er achter weet even niet wat ik moet doen. Om hem simlock vrij te krijgen of doe ik iets anders verkeerd. Moet ik nog andere software downloaden. Greetzzz Henri. P.S de eerste keer is in een zaak gedaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP iPhone: no service IMEI code ICCID | Guest-20210226115605 | Unlock [archief] | 13 | 27-06-09 22:49 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
Geen IMEI en ICCID - 'need repair' - | docdave5 | Unlock [archief] | 4 | 22-05-08 01:14 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|