Unlocken 3.1.3 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben hier totaal nieuw, en heb ook geen ervaring met een Iphone. Ik heb de mogelijkheid om een 3GS te kopen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlocken 3.1.3
Beste mensen,
Ik ben hier totaal nieuw, en heb ook geen ervaring met een Iphone. Ik heb de mogelijkheid om een 3GS te kopen met simlock. De versie is: 3.1.3(7E18) gelockt door T-Mobile. Zelf heb ik HI/Kpn Ik heb al wel wat kunnen vinden, maar ik weet dus nog niet zeker of ik deze kan unlocken. Dit wil ik graag 100% zeker weten voordat ik overga tot aanschaf. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
simpel: niet kopen
|
|
|||
|
|||
Waarom niet? Als er mogelijkheid is tot een unlock.. Als deze er niet is, dan natuurlijk niet kopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Indien deze van t-mobiel is kan je deze laten unlocken door t-mobiel zelf indien het toestel een jaar oud is dit gratis anders kost dit je 120 euro let wel op dan is je iphone voor altijd simlock vrij een andere mogelijkheid is er momenteel niet om je iphone te unlocken, wel is er een oplossing op komst met limera1n deze gaat waarschijnlijk in juni of juli beschikbaar gemaakt worden op www.limera1n.com |
|
|||
|
|||
zoek gewoon verder naar een simlockvrije
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: o2 UK unlocken | arnoldg | Unlock | 3 | 25-11-11 19:32 |
iPhone 3G: 3G unlocken | schmeink | Unlock | 1 | 22-10-10 20:58 |
iPhone 3G: unlocken | KNV | Unlock | 3 | 26-08-10 17:34 |
unlocken | Dexstron | Archief | 1 | 03-11-09 14:10 |
unlocken | The King | Archief | 1 | 20-02-08 01:48 |
|
|