Unlock iPhone 3G 4.0 BETA 1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Hierbij stel ik even mijn vraag over het Unlocken. Op iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com staat dat de iPhone 3G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock iPhone 3G 4.0 BETA 1
Goedendag,
Hierbij stel ik even mijn vraag over het Unlocken. Op iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com staat dat de iPhone 3G 4.0 Beta 1 gejailbreakt en geunlocked kan worden met elke boot loader. Dus als je update naar de beta zou je je telefoon wel simlock vrij kunnen maken ? Dit kan ik op dit moment nog niet omdat ik op de bootloader 6.4 zit samen met de nieuwe modem firmware. (Zoals jullie het zien is dit mijn eerste post en heb ik er nog niet veel verstand van, dus als het een domme vraag is hoor ik het vast wel!) Met vriendelijke groeten, Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan volgens mij alleen als je bootloader 5.8 of ouder had, dan kun je met fuzzyband downgraden vanaf 6.3, niet als je 5.9 had.
|
|
|||
|
|||
Staat ook dat je iPhone 3GS kan downgraden naar oudere baseband met oude bootloader, nou dat heb ik toch echt maar kan niet downgraden.
|
|
|||
|
|||
draai je dan wel op de 4.0 firmware ?
|
|
|||
|
|||
Nee, maar er staat dat je 3.1.3 kan downgraden hé.
3.1.3 05.12.01 359.3 Yes Spirit Yes, with Baseband downgrade |
|
|||
|
|||
Sorry, ik heb het over de 3G.. niet 3GS
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Op die manier, oke jammer want de link kwam van deze site ik dacht dat ie wel goed bruikbaar zou zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wie heeft het uberhaupt verzonnen om een simlock op telefoons te zetten. Pfft. |
|
|||
|
|||
Ja idd, of waarom maken ze het niet zo makkelijk als een psp met een mooie batterij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand dit al geprobeerd?
Jailbreak iPhone 3G 4.0 Beta With Redsn0w | jailbreak Downgrade iPhone 3.1.3 Baseband 05.12.01 | Redmond Pie want het ziet er eigenlijk wel betrouwbaar uit... xD |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
op welke firmware als ik vragen mag ?
|
|
|||
|
|||
Maar welke bootloadetheb je dan, heb je 5.9 dan heb je pech
|
|
|||
|
|||
iPhone 3GS. Firmware 3.1.3. Baseband 05.12.01. Bootloader 359.3.
|
|
|||
|
|||
Kan wel volgens de jailbreakmatrix, maar heb ik geen ervaring mee
|
|
|||
|
|||
Kan misschien iemand bevestigen dat dit werkt ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
eigenlijk was ik op zoek naar iemand met een 3G en firmware 4.0 beta die het kon bevestigen maar bedankt voor de moeite!
|
Labels |
4.0 beta 1, iphone, jailbraik, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
OS 3.0 beta 4 unlock voor baseband 02.30.03? | Miichiel | Archief | 1 | 16-05-09 22:51 |
Jailbreak en activatie en unlock 3.0 beta 2 | ArB | Archief | 56 | 16-04-09 18:08 |
iPhone 3G: Firmware 3.0 (Beta 1/2/3) Universal Sim unlock | mrgoodkat | Unlock | 0 | 15-04-09 14:17 |
|
|