Unlock iPhone 3G 4.0 BETA 1 discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, ik heb hier iemand anders op het forum ook over gehoor. En Nee er kan niet geunlocked worden. Alleen tot 5.8. idd het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Beste allen,
ik heb hier iemand anders op het forum ook over gehoor. En Nee er kan niet geunlocked worden. Alleen tot 5.8. idd het lijkt erop dat iPhone & iTouch Jailbreak / Unlock Matrix | jailbreakmatrix.com alle bootroms aangeeft. Maar Any staat voor enkele niet ALL voor alle Bootroms. Sorry voor dit slechte bericht en suc6 met proberen. Greets
|
|
|
|||
|
|||
Maakt niet uit voor het slechte nieuws teminste duidelijkheid. Nou super bedankt iedereen voor de hulp en hier kan denk ik een slotje op.
|
Labels |
4.0 beta 1, iphone, jailbraik, unlock |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FW 4 beta 1 updaten naar beta 3 | caryntjen | iTunes | 2 | 05-05-10 14:22 |
OS 3.0 beta 4 unlock voor baseband 02.30.03? | Miichiel | Archief | 1 | 16-05-09 22:51 |
Jailbreak en activatie en unlock 3.0 beta 2 | ArB | Archief | 56 | 16-04-09 18:08 |
iPhone 3G: Firmware 3.0 (Beta 1/2/3) Universal Sim unlock | mrgoodkat | Unlock | 0 | 15-04-09 14:17 |
|
|