Wat voor unlock discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis van me heeft een 3G die werkt met een Vodafone kaart. Unlocked dus. Wat ik wil weten is of er een manier is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat voor unlock
Een kennis van me heeft een 3G die werkt met een Vodafone kaart.
Unlocked dus. Wat ik wil weten is of er een manier is om uit te vinden of dit een software unlock is ( die verdwijnt bij upgraden firmare ) of een "echte" unlock. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even kijken of Cydia geïnstalleerd is en nagaan wat er allemaal mee geïnstalleerd is. Als daar Blacksn0w of Ultrasn0w tussen staan dan gaat het om een softwarematige unlock.
|
|
||||
|
||||
En als er geen Cydia op staat is het een 'echte' unlock!
|
||||
|
||||
Natuurlijk wel even kijken of Cydia niet verborgen is, dus best zoeken met Spotlight.
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt.
Ik zal hem even inlichten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Wat is max nieuwe iOS voor unlock | MattRob | Unlock | 3 | 06-03-11 21:59 |
Jailbreak en unlock, even wat vraagjes! | ChielvanIeperen | Jailbreak | 5 | 08-08-10 16:15 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
PwngeTool+Oude Baseband en nieuwe update voor unlock? Wat nu? | peetduck | Archief | 1 | 31-10-09 19:35 |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G (Swisscom) hoe en wat? | Ditta | Unlock | 7 | 31-08-08 22:47 |
|
|