Unlock Iphone 3G (Swisscom) hoe en wat? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Aangezien toch een aantal mensen hier en op andere forums zijn/haar Iphone 3g uit Zwitserland hebben gehaald zitten we nog steeds te wachten op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock Iphone 3G (Swisscom) hoe en wat?
Hee,
Aangezien toch een aantal mensen hier en op andere forums zijn/haar Iphone 3g uit Zwitserland hebben gehaald zitten we nog steeds te wachten op een softwarematige unlock. Is er al nieuws over deze ''eventuele'' unlock? Iemand informatie hoelang het nog zou kunnen duren? Gaat hij er überhaupt wel komen? Zijn er mensen die een beetje helderheid kunnen scheppen in deze duisternis ? (aan geruchten oid hebben we niks ) Ditta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Google
Citaat:
System - The iPhone Wiki en nee de swisscom iphone is nog niet simlock vrij te maken als je een beetje zoekt op de link dan zie je wel sim oplossingen Suc6
|
|||
|
|||
Hoe denken jullie over die potentiele software-unlock? Gaat 'ie er wel komen?
Laatst gewijzigd door Ditta; 22-08-08 om 20:29. |
|
|||
|
|||
Ja, is alleen een kwestie van geduld nu.
|
|
||||
|
||||
Geohot geeft op zijn blog aan dat hij eraan werkt/zal werken.
|
|||
|
|||
Oke, we wachten nog dan .
|
|
||||
|
||||
Het kan dat ie de exploit nooit word gevonden... Het heeft bij de bootloader 4,6 (een verbeterde bootloader van 3,9) ongv een half jaar geduurd... Daar zaten 2 fouten in. Als Apple die heeft gefixed... Hopen dat er ergens anders iets bij is gekomen wat fout is...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren een iPhone 16Gb wit gekocht bij Swisscom met een Natel Easy prepaidkaartje. Kan ik deze wel unlocken? Ik lees berichten over dat het niet mogelijk zou zijn. Wie kan mij helpen? Na alle spookverhalen durf ik het niet eens zelf!
Gr. Lizzy Laatst gewijzigd door lisette_vandermeij; 31-08-08 om 23:57. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Swisscom unlock verwijderen officieel wel gelukt? | goofyboy1 | Unlock | 0 | 21-06-10 23:32 |
iphone 3g 8gb swisscom | lasta123 | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 17-03-09 22:49 |
Iphone unlocken hoe en wat | v.karabacak | Archief | 2 | 10-01-09 19:46 |
iPhone: iphone 3g uit zwitserland van swisscom, hoe activeren? | ultimateme | Jailbreak | 3 | 11-10-08 00:59 |
Iphone in Amerika hoe en wat????? | TFF703 | Archief | 2 | 01-02-08 15:12 |
|
|