iphone 3g 8gb swisscom discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik ben dus op zoek naar een iphone >.< ik zou er een kopen op swisscom maar ik heb een paar vraagjes... 1 ) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3g 8gb swisscom
hey, ik ben dus op zoek naar een iphone >.<
ik zou er een kopen op swisscom maar ik heb een paar vraagjes... 1 ) ze vragen maar 99 chf ( 60-70 euro ) wat is het addertje? 2) hij is simlocked, zou ik heb kunnen unlocken en dan mijn gewone simkaart ( van proximus ) ermee kunnen gebruiken? 3) kheb al dingen gelezen van politie enzo , klopt dat? mvg, michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1. Er zit een abonnement bij
2. Ja dat kan 3. Waar heb je het over Gebruik voortaan alstublieft de zoekfunctie |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zou vast wel kunnen, maar dat kost je erg veel geld. Dan kan je beter een iPhone 3G in België kopen die fabrieks af unlocked is.
|
|
|||
|
|||
iPhone 3G
Gister net een iphone 3G 8GB gekocht bij mac-outlet.com. Heb hem vandaag ontvangen, werkt echt super. Ik kan nu gewoon blijven updaten via iTunes.
De 8GB kost €585. Dan weet je in iedergeval cker dat hij simlock vrij en zonder abbo is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3g uit zwitserland van swisscom, hoe activeren? | ultimateme | Jailbreak | 3 | 11-10-08 00:59 |
iPhone 3G: Iphone 3g van swisscom en dan? | leike | Unlock | 22 | 09-10-08 22:15 |
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G (Swisscom) hoe en wat? | Ditta | Unlock | 7 | 31-08-08 22:47 |
Swisscom, het kostenoverzicht | Doblie | iPhone algemeen | 3 | 26-08-08 21:16 |
|
|