Phone alone Ltd discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand reeds ervaring met de volgende firma ? Ze hebben me wel een documentje opgestuurd van 'certificat of incorporation' maar ik sta er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Phone alone Ltd
Hallo,
Heeft iemand reeds ervaring met de volgende firma ? Ze hebben me wel een documentje opgestuurd van 'certificat of incorporation' maar ik sta er toch een beetje wantrouwig tegenover. Zij bieden een iphone 16GB aan voor 215 GBP. Company Details - PHONE ALONE LIMITED Registered No.02933795 Address: 150 GROVE ROAD, SURREY, SM1 2DF, UNITED KINGDOM. Tel: +447045716682 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik begrijp dat je graag een iPhone wilt, maar ik vrees dat je hier toch echt wel gaat voor moeten betalen. iPhone scoren onder de marktprijs is een moeilijke zaak, maar mogelijk. De vraag die je jezelf moet stellen of het allemaal wel mogelijk is tegen deze prijs...
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro Laatst gewijzigd door Londonforever; 09-03-09 om 20:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als er iets te mooi uit ziet om waar te zijn, is het meestal ook niet waar
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
i phone 4G | chicoleo | Archief | 1 | 30-03-10 15:57 |
|
|