Iphone Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben van plan om over 2/3 maanden naar engeland te gaan, en daar wil ik een iphone halen, maar klopt het dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Engeland
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om over 2/3 maanden naar engeland te gaan, en daar wil ik een iphone halen, maar klopt het dat een iphone naar 210 euro is? Ik zou graag een iphone willen zonder abbonement, dus prepait. dit kan je doen door hem te jailbraiken, maar hoe krijg ik een iphone mee zonder abbonement .. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als een iphone in engeland 210 euro kost, dan was ik al een keer heen en weer gevlogen. Kijk hier: iPhone 3G - Apple Store (U.K.)
342,50 pond, is ongeveer 390 euro. Volgens mij kan je in engeland de iphone los kopen. |
|
|||
|
|||
ik ga eind deze maand ook naar engeland en ga me daar ook een iphone kopen bij O2. Nu heb ik nog een vraagje, Kun je de iphone in het nederlands zetten?
voor het unlocken heb ik al de nodige software, alsook de aangepaste firmware. |
|
|||
|
|||
Precies wat MrNielson zegt, alleen ben je bij carphonewarehouse ook nog verplicht om een topup card ( opwaardeerkaart ) van 20 pond erbij te kopen. Het wordt dan dus 362.50 pond.
Maal de koers van vandaag 1.1528 wordt het dus al dik 417.00 euro. Niet dat dat te duur is, maar het scheelt wel iets met de eerstgenoemde 210.00 euro. Fijn voor de UK, minder voor ons maar de pond is op de weg terug. Stijgende dus. |
|
|||
|
|||
ook de G2? G2 van 8 of 4 gig? of is die wel 200 tot 250 euro?
|
|
||||
|
||||
die is al lang niet meer retail te koop........
ik ga er van uit dat je met G2 de eerste generatie iPhone bedoelt ?
|
|||
|
|||
hello mensen kan ik uit nederland Een iphone 3g bestellen iPhone 3G - Apple Store (U.K.) want ik vind het goedkoper dan nederland maar kan je probleemen krijgen. alfast bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone uit engeland | ogametot75 | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 09-06-10 13:06 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
iPhone uit Engeland? | JVdV | Archief | 4 | 05-03-08 21:57 |
iPhone uit engeland | Ravens | Archief | 20 | 25-09-07 18:30 |
|
|